امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و انسجام ملی است

فیروزکوه ( پانا) - راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و انسجام ملی است و مردم غیور و قهرمان ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در راهپیمایی وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و استکبار را زیر گام‌های خود له خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۶۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اتحاد و انسجام ملی است

حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه‌های عبادی_سیاسی نمازجمعه این هفته فیروزکوه، گفت: یکی از ویژگی های جامعه ایمانی،‌ وحدت و همدلی است؛ در جامعه ایمانی، مؤمنین با یکدیگر احساس برادری دارند و روابط میان خویش را اصلاح می‌کنند.

وی افزود: وحدت و همدلی، موجب نزول برکت و رحمت الهی است و درگیری و اختلاف، موجب بی‌برکتی و عذاب است. راهبرد شیطان و شیطان صفتان، ایجاد اختلاف و درگیری است و مهمترین تاکتیک آنها، دروغ پردازی و شایعه سازی است.

حیدری بیان کرد: وحدت و همدلی، شرط لازم برای پیشرفت و آبادانی است؛ امروز وحدت و همدلی میان مسئولان و اقشار مختلف مردم، یک ضرورت شرعی و ملّی است؛ مسئولان نباید اختلاف سلیقه خود را به سطح جامعه بکشانند و باید بین خودشان برطرف کنند.

وی با اشاره به یوم الله ۲۲ بهمن ماه، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن، مظهر اتحاد و انسجام ملّی است و مردم غیور و قهرمان ایران اسلامی، با حضور باشکوه خود در راهپیمایی، وحدت و همدلی خود را به جهانیان نشان خواهند داد و استکبار را زیر گام های خود له خواهند کرد.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه در ادامه در خطبه دوم بیان کرد: حضور باشکوه دهه هشتادی‌ها، در مراسم اعتکاف نشان داد که علیرغم تبلیغات و شبهه پراکنی وسیع دشمن، روحیه معنوی و عِرق دینی، در جوانان ما وجود دارد و باید با جهاد تبیین این روحیه را تقویت کنیم.

حیدری افزود: عفو عمومی رهبری در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه دشمن در جهت تصویر چهره خشن از نظام اسلامی، را از بین برد و ثابت کرد که نظام اسلامی، رئوف و مهربان است.

وی تصریح کرد: وجود مشکلات اقتصادی، نباید موجب غفلت از پیشرفت‌های کشور در عرصه‌های مختلف شود؛ جوانان مؤمن و نخبه انقلابی، با تلاش و مجاهدت، افتخارات زیادی برای کشور آوردند.

امام جمعه فیروزکوه بیان کرد: هفتاد نفر از نخبگان حوزوی و دانشگاهی، با بیش از ۱۷ هزار ساعت کار پژوهشی در آمارهای بین المللی، دستاوردهای کشور را در کتابی به نام «صعود چهل ساله» نوشته اند که مطالعه این کتاب را به جوانان توصیه می‌کنم.

حیدری تاکید کرد: بیان دستاوردهای کشور، به معنای تحقق کامل آرمان های انقلاب اسلامی نیست، بلکه به معنای حرکت رو به جلوست، ولی متأسفانه در بخش‌هایی بویژه اقتصادی عقب هستیم.

خطیب نمازجمعه شهرستان فیروزکوه در پایان گفت: در طول چهل سال، توطئه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و … جلوی حرکت کشور را گرفت و پیشرفت‌های کشور، علیرغم همه این توطئه‌ها اتفاق افتاد.

دانش‌آموز خبرنگار فاطمه صفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار