با حضور معاون توسعه منابع انسانی استاندار یزد؛

افتتاح 50 طرح عمرانی و خدماتی در بهاباد

بهاباد (پانا) - 50 طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با اعتباری بیش از 160 میلیارد تومان به مناسبت، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در بهاباد با حضور معاون منابع انسانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح 50 طرح عمرانی و خدماتی در بهاباد

محمدعلی شاه حسینی، معاون توسعه منابع انسانی استاندار یزد در آئین افتتاح طرح های دهه فجر شهرستان بهاباد، ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر، با بیان اینکه دولت توجه وِیژه ای به مناطق کم برخوردار دارد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح طرح های چشمگیری در این شهرستان در زمینه تامین زیرساخت های عمرانی و خدماتی بودیم.

محمدعلی شاه حسینی بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم وظیفه همه مسئولان است و به همین دلیل باید با اقدام جهادی و انقلابی مشکلات و موانع کشور و استان را برطرف کرد.

معاون توسعه و منابع مدیریت استاندار با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی و تلاش دولت امسال در دهه فجر تعداد 50 طرح و پروژه با اعتبار 160 میلیارد تومان در شهرستان بهاباد افتتاح و به بهره‌برداری رسید، افزود: افتخار دولت این است که خدمتگزار مردم باشد.

وی با تاکید بر قدرت رسانه در شناساندن و انتقال آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی به مردم گفت: آگاهی مردم از مسیر پیشرفت و اقتدار کشور در همه عرصه‌ها و تمام اتفاقات خوب کشور و جلو روندگی در انقلاب، باعث امیدآفرینی همه ملت علی الخصوص جوانان می‌شود.

از جمله پروژه های افتتاح شده شهرستان بهاباد شامل: آسفالت و بهسازی معابر روستائی و شهری با اعتبار 120 میلیارد ریال، پروژه روشنایی بلوار شهید رفیعیان بهاباد به طول چهار کیلومتر و با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال، گازرسانی به سه روستای بخش آسفیچ شامل حسین آباد سر آستانه، حسین آباد سرکازه و روستای ده علی آسفیچ بااعتباری بالغ بر 210 میلیارد ریال، افتتاح پروژه بلوار شهید سلیمانی و روشنایی، زیرسازی و آسفالت به طول ۱۷۶۰۰ متر، جدول گذاری به طول ۴۵۰۰ متر و ۱۲۰۰ متر شبکه روشنایی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال بود که با سفر معاون استاندار یزد به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار