در آیین افتتاح زمین چمن دبستان محمدرضا هوایی منطقه ۴:

طرح شهید سلیمانی، نهضت ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای را فراهم می‌کند

تهران (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴با بیان اینکه چاقی و اضافه وزن دانش‌‌آموزان در دوران کرونا از یک سو ،کمبود فضاهای ورزشی از سوی دیگر به عنوان یک دغدغه در آموزش و پرورش مطرح است؛ اجرای طرح شهید سلیمانی با ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای، زیرساخت‌های ورزشی در مناطق کم برخوردار برای دانش‌آموزان در جهت حل این مشکل مهم و اساسی دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۵۳۳۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح شهید سلیمانی، نهضت ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای را فراهم می‌کند

آیین افتتاح زمین چمن دبستان محمدرضا هوایی با حضور جواد فیاضی معاون پرورشی و تربیت بدنی، مهناز اعتمادی معاون ابتدایی و کبری کریمی کارشناس مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ۴ شهر تهران برگزار شد.

سید جواد فیاضی در گفت وگو با پانا گفت: طرح شهید سلیمانی، نهضت ایجاد فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای درواقع پروژه ای عالی و هدفمند است تا زیرساخت های ورزشی در مناطق کم برخوردار برای دانش آموزان فراهم آید.

وی اضافه کرد: چاقی و اضافه وزن دانش‌ آموزان در دوران کرونا از یک سو ،کمبود فضاهای ورزشی از سوی دیگر به عنوان یک مشکل در آموزش و پرورش مطرح است.

دانش آموزان دبستان محمدرضا هوایی با جمعیت بیش از هزار و پانصد دانش آموز در دو شیفت مجزا دختران و پسران می‌توانند از این زمین چمن استفاده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار