مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد:

برپایی پایگاه جهادی و ارائه خدمات سلامت در مناطق محروم مازندران

ساری (پانا) - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از برپایی پایگاه جهادی با همکاری شرکت‌های تعاونی بهداشتی و درمانی و توسعه روستایی به مناسبت دهه مبارک فجر با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مناطق محروم استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برپایی پایگاه جهادی و ارائه خدمات سلامت در مناطق محروم مازندران

علی باقری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران ضمن تبریک ایام الله مبارک فجر اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم شریف استان مازندران به ویژه در مناطق محروم همواره در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

باقری ادامه داد: حوزه تعاون این اداره کل در همین راستا و به مناسبت دهه فجر نسبت به برپایی پایگاه جهادی با شعار تعاون-خدمت جهادی در مناطق محروم و روستاهای دور دست شهرستان های ساری، قائمشهر، نور و نوشهر اقدام کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: این پایگاه جهادی با همکاری شرکتهای تعاونی بهداشتی و درمانی و توسعه روستایی شکل گرفته و ماهیت خدمت رسانی دارد.

علی باقری افزود: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شریف مناطق محروم استان مازندران و ترویج فرهنگ تعاون و راه اندازی کسب و کارهای گروهی و تعاونی از اهداف مهم این اقدام جهادی است.

مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مازندران با اشاره به اینکه این اقدام جهادی از ۱۸ لغایت ۲۳ بهمن ماه در جریان خواهد بود، افزود: پایگاه جهادی این اداره کل و شرکت های تعاونی بهداشتی و درمانی در روز ۱۸ بهمن ماه در روستای علی آباد عسگرخان نوشهر، ۲۰ بهمن در روستای شیرکلای بخش چمستان نور، ۲۱ بهمن در روستای مرگاو علیا بخش دودانگه ساری و ۲۳ بهمن در شهرک صنعتی رستمکلای قائمشهر با حضور پزشکان حاذق و متخصص و کارشناسان خبره بخش تعاون از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ عصر برپا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار