نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان شاهد سردار شهید حاج یدالله کلهر شهرستان شهریار برپا شد

شهریار(پانا)_ به مناسبت ایام الله دهه فجر و برای آشنایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان با ابعاد عظمت انقلاب اسلامی، نمایشگاه مدرسه انقلاب با بخش‌های مختلف و‌متنوع در دبیرستان شاهد سردار شهید حاج یدالله کلهر شهرستان شهریار برپا شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه  مدرسه انقلاب در  دبیرستان شاهد سردار شهید حاج یدالله کلهر شهرستان شهریار برپا شد

حسین رهبری مربی پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید حاج یدالله کلهر در رابطه با بخش های مختلف نمایشگاه به پانا گفت: «مهم ترین بخش های این نمایشگاه شامل آشنایی با عظمت انقلاب در وقوع و ماندگاری و وضع کشور قبل از پیروزی انقلاب، آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی به اذعان سایتهای مرجع بین المللی و مقایسه وضع پیش و پس از انقلاب اسلامی است. در این نمایشگاه دستاوردهای زیادی معرفی شده است؛ بخش پوسترهای این نمایشگاه به ابعاد جنگ فرهنگی و رسانه‌ای علیه ملتها خصوصاً فرهنگ اسلامی ایرانی می پردازد.»

وی افزود:« چهارمین قسمت از نمایشگاه پوستر ها معرفی بیانیه گام دوم و عظمت آینده پیش روی انقلاب اسلامی و عظمت نقش نیروی جوان متعهد و تحصیل کرده در این آینده درخشان است. بخش دیگری از نمایشگاه نمایش کلیپ های مرتبط با ۴ قسمت بالا است. همچنین غرفه معرفی کتاب، معرفی کتاب های مربوط به انقلاب اسلامی و تاریخچه آن و برخی شخصیت ها مانند حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری می پردازد. بخش دیگر نمایشگاه پاسخ به سوالات بازدیدکنندگان از سوی کارشناسان است.»

رهبری تاکید کرد:« راوی‌محور بودن نمایشگاه به این شکل که راوی نمایشگاه، تصویری از گذشته، حال و آینده انقلاب را بر اساس پوستر های موجود در نمایشگاه بیان می کند.»

پرورشی دبیرستان شاهد سردار شهید حاج یدالله کلهر خاطر نشان کرد:« این نمایشگاه با استقبال دانش آموزان و همچنین مدارس دیگر قرار گرفته و بازخوردها نشان‌دهنده تاثیر گذار بودن نمایشگاه در مخاطبین و پاسخگویی آن به بسیاری از شبهات نسل نوجوان و جوان است.»

رهبری در پایان از مدیر دبیرستان علیرضا نظری و معاون پرورشی مدرسه سعید قدیانی بابت همکاری و مساعدت بی‌دریغ در برپایی نمایشگاه کمال تشکر و قدردانی کرد.

لازم به ذکر است در هفته آینده نیز نمایشگاه دایر است و امکان بازدید سایر مدارس فراهم می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار