نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

هیاتی از سوی وزرا برای بررسی مسمومیت دانش‌آموزان به قم اعزام شود

قم (پانا) - نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه حادثه مسمومیت دانش‌آموزان قمی به شدت مشکوک است، گفت از وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، کشور و اطلاعات می‌خواهد هیات ویژه‌ای برای بررسی و یافتن علل بروز این حادثه تلخ به قم اعزام کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد
هیاتی از سوی وزرا برای بررسی مسمومیت دانش‌آموزان به قم اعزام شود

احمد امیرآبادی فراهانی طی تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مسمومیت سریالی دانش آموزان دختر مدارس قم همچنان ادامه دارد، از وزرای آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، کشور و اطلاعات می خواهم هیات ویژه ای جهت بررسی و یافتن علل بروز این حادثه تلخ به قم اعزام کنند.

وی خطاب به وزرای بهداشت و آموزش و پرورش، عنوان کرد: این موضوع شوخی بردار نیست، اقدام عاجل به عمل آورید،از شما می خواهم هرچه سریع تر به این موضوع رسیدگی و خانواده های قمی را از نگرانی خارج کنید.

وی اضافه کرد: این حادثه با اتفاق دیروز 7 بار است که تکرار شده که به شدت مشکوک است و جلسات پیگیری آن در استانداری تشکیل شده و کل مدارس قم امروز و فردا تعطیل شده است تا موضوع تعیین تکلیف شود و وزیر آموزش پرورش نیز تیمی را در استان برای بررسی سیستم تهویه مدارس مستقر کرده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی تا مشخص شدن ابعاد این موضوع فعال خواهند بود، مجموعه خدمات شهری و آتش نشانی نیز کنار نهادهای امنیتی قرار گرفته‌اند تا علت اصلی را پیدا کنند اما هنوز برای اطلاع رسانی دقیق چیزی اعلام نشده و نظرات مختلف است.

وی ادامه داد: وزیر آموزش پرورش شائبه گاز آمونیاک را مطرح کرده و برخی نیز وجود دی اسید کربن در سیستم گرمایشی مدارس را اعلام کرده‌اند اما هیچ کدام از این فرضیه‌ها قطعی نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار