مسئول نهضت سواد‌آموزی بهارستان دو خبرداد:

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه نهضت سوادآموزان به مناسبت دهه فجر

بهارستان دو(پانا)_ مسئول نهضت سوادآموزی بهارستان دو از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه سوادآموزان ، با محوریت خودباوری و افزایش اشتغال، به مناسبت دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۲۰۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه نهضت سوادآموزان به مناسبت دهه فجر

فاطمه نجفی مسئول نهضت سوادآموزی بهارستان‌دو ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری مسابقات کتابخوانی ویژه دهه فجر در گفت‌وگو با پانا بیان کرد:«این مسابقه همزمان با چهل‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران برای سواد‌آموزان دوره انتقال ایرانی برگزار می‌گردد. »

وی ادامه داد: « مسابقه کتابخوانی با عنوان طلای سرخ سرزمینم ایران از انتشارات سازمان نهضت سوادآموزی سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین در نظر گرفته‌شده که یک هفته قبل از برگزاری آزمون در اختیار سواد‌آموزان قرار گرفته است. »

نجفی درباره با ثبت‌نام و نفرات برتر گفت: « این آزمون به صورت هماهنگ استانی برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان مسابقه در سامانه نهضت سواد‌آموزی ثبت نام و از نفرات برتر در سطح منطقه تقدیر خواهدشد. »

اهداف برگزاری این مسابقه فرهنگ سازی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) در راستای سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ترویج روحیه خودباوری ملی و مشارکت در بین مخاطبان این برنامه است.

خبرنگار دانش‌آموز: فاطمه مددی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار