حضور دختران دانش‌آموز روستای ریگ‌آباد کرمان در مراسم جشن تکلیف با حضور مقام معظم رهبری

تهران (پانا) - انتشار فیلمی از جشن تکلیف ساده و بی‌تکلف دانش آموزان دختر روستای ریگ‌آباد شهرستان رودبارجنوب توسط آموزگار مدرسه، منجر به حضور این دانش‌آموزان در مراسم جشن تکلیف دانش آموزان دختر با حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و در نهایت انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مدرسه خیرساز ۲ کلاسه برای این دانش‌آموزان شد.

کد مطلب: ۱۳۴۵۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد
حضور دختران دانش‌آموز روستای ریگ‌آباد کرمان در مراسم جشن تکلیف با حضور مقام معظم رهبری

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، جشن تکلیف ساده دانش‌آموزان روستای ریگ‌آباد شهرستان رودبار جنوب به الگویی ملی تبدیل شد، ۱۷ دانش آموز دختر این مدرسه به همت مسئولان آموزش و پرورش شهرستان و معلم دلسوزشان جشنی ساده برپا کردند و رسیدنشان به سن بلوغ را جشن گرفتند.

همین بی‌تکلفی و سادگی، این دختران را در میان زرق و برق مدارس شهرهای بزرگ در صدر نگاه‌ها قرار داد و حالا بچه‌هایی که بیشترشان در خانه‌ حتی تلویزیون ندارند، به الگویی برای همسالانشان تبدیل شده‌اند.

بر پایه این گزارش، در مراسمی با حضور خیر مدرسه‌ساز عبداللهی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان، معاونان آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و آموزگار و جمعی از دانش آموزان این مدرسه، تفاهم‌نامه احداث مدرسه‌ای ۲ کلاسه برای این دانش آموزان در روستای ریگ آباد شهرستان رودبار جنوب منعقد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار