عضو شورای شهر تهران:

از کوچکترین تخلفات در ساخت‌وساز نباید گذشت

تهران (پانا) - عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت در ساخت و ساز تهران باید اصول شهرسازی و معماری را رعایت کرد و از کوچکترین تخلفات در این زمینه نباید گذشت و باید به فکر آینده بود.

کد مطلب: ۱۳۴۵۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد
از کوچکترین تخلفات در ساخت‌وساز نباید گذشت

ناصر امانی در یکصد و بیست و هشتمین جلسه شورا با بیان اینکه زلزله روزهای اخیر ما را به فکر فرو برد که چه باید کرد، اظهار کرد: در ساخت و ساز تهران باید اصول شهرسازی و معماری را رعایت کرد و از کوچکترین تخلفات در این زمینه نباید گذشت و باید به فکر آینده بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ایمن سازی ساختمان ها جز ایمنی آتش نشانی باید مورد توجه قرار بگیرد، یادآور شد: سازمان نظام مهندسی باید برنامه خود را در خصوص ایمنی ساختمان ها ارائه می کرد؛ بسیاری از مراکز درمانی تهران فرسوده است و یک مرکز درمانی در منطقه ۱۲ به دلیل ناایمن بودن و قدمت ۷۰ ساله پلمب شده است.

امانی با اشاره به موازی کاری و تداخل کاری و همچنین عدم وجود متولی مشخص در مدیریت بحران تصریح کرد: امیدواریم این اتفاقات در ایران و به ویژه در تهران روی ندهد؛ در همین راستا مدیریت بحران و ایمن سازی در اولویت برنامه چهارم توسعه شهرداری تهران قرار گرفته است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد: تیمی متخصص برای بررسی پایداری ساختمان ها شکل گرفته و نزدیک به ۲ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده اند و امیدواریم اطلاعات آن به موقع ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار