مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد:

هدف از ایجاد نشریه، شناسایی و شکوفاسازی استعدادهای جوانان است

خلیل آباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد گفت هدف از ایجاد نشریه در مرحله اول شناسایی و شکوفاسازی استعدادهای جوانان است.

کد مطلب: ۱۳۴۵۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
هدف از ایجاد نشریه، شناسایی و شکوفاسازی استعدادهای جوانان است

علیرضا برمکی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد در گفت و گو با پانا گفت: «هدف ما از اجرای این طرح در مرحله اول شناسایی استعدادها و شکوفاسازی آن است. همچنین نشان دادن این توانایی‌ها در سطح استان است که بتوانیم با این کار هم جوانان را مطرح کنیم و هم فعالیت‌های شهرستان دیده شود.»

وی با تاکید بر دیگر برنامه ها گفت: «ما ابتدا با نشریه آغاز کردیم اما بزودی سایر فعالیت ها هم که توسط همین تیم صورت خواهد گرفت، انجام می‌شود، مثل ساخت پادکست خبری و برنامه های دیگر.»

برمکی با تاکید بر ویژگی‌های نشریه بزنگاه تحول افزود: «آموزش رایگان برای شرکت‌کنندگان در طرح انجام می‌گیرد و این آموزش ها در نشریه با یادگیری کار تیمی صورت می‌گیرد. شرکت کنندگان بیشتر با استعدادهای خودشان آشنا می‌شوند و استعدادیابی صورت می‌گیرد و توسط مربیان و امور جوانان این استعدادها به مسیر درست هدایت می‌شوند.»

وی بیان کرد: «مشارکت اعضای تیم بصورت فعال و پویا خواهد بود که همه در فعالیت ها دخیل باشند و خود را موظف بدانند که فعالیت‌شان به نتیجه برسد چون امور جوانان متعلق به تک تک این جوانان است.»

دانش آموز خبرنگار:فاطمه روحانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار