معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی؛

برای جامعه سالم، باید خانواده ای سالم داشته باشیم

آذرشهر(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر دسیسه ی اصلی دشمنان انقلاب اسلامی مبنی بر متشنج کردن خانواده ها، ایجاد جامعه ای سالم را در گرو خانواده ای سالم عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
برای جامعه سالم، باید خانواده ای سالم داشته باشیم

پناهعلی حسین زاده در همایش دانش آموزان هنرستان های کوثر و مصاف شهرستان آذرشهر، با اشاره به علت اصلی پیروزی و دوام انقلاب اسلامی ایران گفت: علت اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، الهی بودن هدف و اقدامات امام خمینی (ره) و انقلابیون بود که علی رغم وجود فشار ها و تحریم های متعدد، دشمنان به اهداف خود نائل نشده اند.

حسین زاده در ادامه با اشاره هدف دشمنان برای متشنج کردن خانواده ها تصریح کرد: برای جامعه سالم باید خانواده سالم داشته باشیم که به این دلیل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، خانواده ها را هدف قرار داده و برای اینکه جامعه را متشنج کنند درصدد متشنج کردن خانواده ها هستند که در راستای دفاع از حریم خانواده ها در مقابل تهاجم دشمن، بانوان به عنوان مهمترین رکن و محور خانواده ها از نقش بسزایی برخوردارند.

معاون پرورشی استان با تاکید بر نقش بانوان افزود: در پیروزی هشت سال دفاع مقدس نقش بانوان کمتر از آقایان نبود که به عنوان مشوق، تربیت کننده و پشتیبان رزمندگان، تاثیرگذاری بیشتری داشتند.

در ابتدای مراسم مدیر آموزش و پرورش آذرشهر ضمن خیرمقدم گویی و تبریک دهه مبارک فجر، با اشاره به نقش فضای مجازی در جبهه فرهنگی گفت: دشمنان از ابزار فضای مجازی در راستای تحریف تاریخ و تاثیرگذاری در ذهن دانش آموزان ما بیشترین استفاده را میکنند که در مقابل مطالب منتشره از فضای مجازی باید بابصیرت و واقع بینی عمل شود.

امان زاده افزود: شهدا برای آسایش و امنیت کشور جانشان را فدا کردند و اگر بررسی کنیم پس از انقلاب اسلامی در حوزه های صنایع دفاعی، علمی، استقلال کشور، تکنولوژی و ... دستاوردهای زیادی داشته ایم و در راستای حل مشکلات اقتصادی، مسئولین به صورت شبانه روزی پای کار و در تلاشند.

لازم به ذکر است که بعد از پایان این مراسم، پناهعلی حسین زاده ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و امان زاده، مدیر آموزی و پرورش شهرستان آذرشهر با فرماندار این شهرستان در راستای تعاملات هرچه بیشتر دیدار کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار