آغاز بکار گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت درخراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت بمناسبت ایام دهه مبارک فجر، آیین افتتاحیه گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت، برگزارو ازطرح جهاد علمی و تربیتی استان رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۵۷۱
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بکار  گروه‌های جهادی افسران سپاه پیشرفت درخراسان جنوبی

سید علیرضا موسوی نژاد، در این آیین، که به صورت حضوری، با حضور فرمانداربیرجند، فرمانده بسیج فرهنگیان استان، مسئول گروه های جهاد علمی استان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز و مدیران و معاونان آموزشی شهرستان ها و مناطق از طریق شبکه شاد،برگزار شد، تصریح کرد: این اردو ها در ۱۲ شهرستان و منطقه استان برگزار می شود.

وی، با بیان این که طرح جهاد علمی و تربیتی از دهه فجر آغاز و تا هفته دفاع مقدس سال آینده تداوم خواهد داشت، عنوان کرد: در حال حاضر ۶۵دانشجو معلم پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان در قالب ۵ گروه جهادی، در بحث جهاد علمی و تربیتی فعالیت می کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از بازگشت ۱۷۵دانش آموز بازمانده از تحصیل به کلاس های درس توسط گروه های جهادی خبر دادو اظهار کرد: توسعه فرهنگ جهاد و ایثار، شناسایی ظرفیت ها و استعداد دانش اموزان، استفاده از تمامی ظرفیت های معلمان استان در راستای تقویت گفتمان دینی، تربیتی، حمایت و مداخله تخصصی در جهت جبران و بهسازی فرایند یاد دهی و یادگیری و ارتقاء عدالت تربیتی ونصیب آموزشی برابر، از مهم ترین اهداف برگزاری این طرح به شمار می رود.

نماینده وزیرآموزش وپرورش درخراسان جنوبی،اضافه کرد:فرهنگیان شاغل وپیشکسوت علاقمندبه شرکت درجهادعلمی می توانند با مراجعه به سامانه فرم های الکترونیکی به آدرس https://eform.skedu.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این مطلب که مخاطبان این طرح همه بسیجیان، معلمان، دانشجو معلمان و تمامی شرکای برون سازمانی آموزش و پرورش هستند، اذعان کرد: جهاد علمی، فرهنگی و تربیتی مصداق بارز استکبارستیزی و مبارزه با جنگ نرم و تلاشی علمی در راه خدا، برای خدا است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار