فرماندار شهرستان دماوند در مراسم آیین خشت‌گذاری مدرسه خیرساز در رودهن:

تقویت ارتباط موثر با خیرین، نبض پویای مدرسه‌سازی در کشور است

رودهن (پانا) - فرماندار شهرستان دماوند توسعه و تقویت ارتباط با خیرین و جلب مشارکت آنان را نبض تپنده و پویای مدرسه‌سازی و ارتقای کیفیت آموزش در کشور برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۵۵۰
لینک کوتاه کپی شد
تقویت ارتباط موثر با خیرین، نبض پویای مدرسه‌سازی در کشور است

آیین خشت‌گذاری مدرسه ۱۴ کلاسه خیرساز زنده‌یاد کیقباد علی یوسفی در شهر رودهن با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، علیرضا حبیبی معاون مدیر کل امور مشارکت‌های اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس، محمدعلی زنجانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، زهرا رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن و جمعی از مسئولین شهری و استانی، برگزار شد.

این مدرسه ۱۴ کلاسه خیرساز به نام زنده «کیقباد علی یوسفی»، به همت خیر نیک‌اندیش فرشاد محمدی در زمینی به مساحت ۱۸۶۰ مترمربع احداث خواهد شد.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به فرسوده‌بودن برخی از مدارس این شهرستان و نیاز به بازسازی آنها گفت: برای این منظور، تقویت ارتباط با خیران و جلب مشارکت‌های مردمی برای توسعه فضاهای آموزشی بیش از پیش ضروری است که باید پیگیری شود.

وی اذعان کرد: با توجه به قدمت آموزش و پرورش و مدارس این شهرستان، فرسوده شدن برخی از آنها امری اجتناب ناپذیر بوده، اما نوسازی و ایجاد فضاهای جدید آموزشی باید مورد توجه جدی و عملی قرار گیرد و اقدامات جهادی در این زمینه انجام شود.

طاهرخانی با اشاره به دعوت از خیرین در مشارکت احداث مدارس خیرساز در شهرستان مطرح کرد: تشویق و جذب خیران مدرسه‌ساز می‌تواند راهگشای مشکل کمبود فضاهای آموزشی شهرستان به ویژه در شهرک‌های جدید و مسکن‌ های مهر باشد و ما باید سعی کنیم اشاعه و ترویج این عمل خداپسندانه را با مسئولیت و تعهد انجام دهیم.

فرماندار شهرشتان دماوند و رودهن در ادامه اضافه کرد: هم اکنون در برخی از مدارس دولتی تراکم دانش‌آموزان در هر کلاس به ۴۰ نفر رسیده است که این امر می‌تواند مشکلاتی برای آموزش و کیفیت کمی و کیفی فرایند یادگیری و ارتقای دانش‌آموزان، ایجاد کند و نگران‌کننده است که بی‌شک اقدامات موثر در شهرستان باید در دستور کار و اقدام قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار