نشست هم‌اندیشی شوراهای دانش‌آموزی با عنوان «خوشه پروین» در قم

قم(پانا)- نشست هم‌اندیشی اعضای منتخب شوراهای دانش‌آموزی ناحیه یک آموزش و پرورش قم با عنوان خوشه پروین در کانون فرهنگی تربیتی مریم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۵۳۱
لینک کوتاه کپی شد
نشست هم‌اندیشی شوراهای دانش‌آموزی با عنوان «خوشه پروین» در قم

این نشست با همکاری معاونت پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، کانون بازنشستگان، موسسه اقتصادی اندیشه نوآور، مرکز نجوم تا پیکران و مجتمع علمی اندیشه ورزان برگزار شد.
در نشست فوق، داود مزرعه شاهی و ابوالفضل چاووشی زاده از پیشکسوتان آموزش و پرورش و کارشناسان مسائل آموزش خانواده در سخنانی به بیان مهم ترین رویداد و بحران دوره نوجوانی با عنوان هویت نوجوانان و ورود به دنیای جوانان پرداختند.
مزرعه شاهی در این نشست اظهار کرد: رویداد ورود نوجوانان به دنیا بزرگترها نیازمند اندیشه متناسب با سن آنان است؛ بعضی از نوجوانان برای اثبات بزرگ بودنشان رفتارهایی را مثل پرخاشگری و کارهای منحرف از خود بروز می دهند در حالی که جامعه از پذیرش این افراد معذور است.
وی افزود: وقتی نوجوان به توانمندی و هدفمندی های خودش پی نبرد، نمی تواند در جامعه تاثیرگذار باشد و اگر هدفش مشخص بوده و توانمند باشد، همه برایش احترام قائل می شوند.
مزرعه شاهی ادامه داد: سن نوجوانی دوران خاصی است باید به ویژگی و رفتار آنان توجه کرد تا از کلاس درس و جامعه طرد و زده نشوند.
چاووشی زاده نیز مسائلی را همراه با شواهد قرآنی و تاریخی در مورد مقام زن بیان کرد.
در ادامه، حجت الاسلام هادی موسوی کار آفرین و نویسنده کتاب آخرین خشاب در رابطه با کسب در آمد صحبت کرد و گفت: از طریق سه مرحله ایجاد پول، تلاش و کوشش و توسعه و افزایش میتوان برای کسب درآمد نتیجه گرفت.
همچنین محمد رضا قاسمی کارشناس نجوم، مطالبی را پیرامون ستاره شناسی و گردشگری بیان کرد؛ احمد لطفی زاده کارشناس سازمان دانش آموزی قم نیز به طرح نکاتی پیرامون مسابقه ایران مقتدر پرداخت.
در پایان علیرضا ابوعلی نحوه درس خواندن را مورد اشاره قرار داد؛ همچنین فرشته خوش کلام نکاتی را پیرامون نشست خوشه پروین یادآور شد.
این نشست با اجرای برنامه طنز و شاد شهاب الدین نیازمند همراه بود.
دانش آموزخبرنگار: هانیه پورحیدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار