مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خبر داد:

تعیین تکلیف 25 همت از اموال سازمان تملیکی

تهران (پانا) - مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد از شهریور 1400 تا 5 بهمن سال جاری 25 همت از اموال سازمان تملیکی تعیین تکلیف شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد
تعیین تکلیف 25 همت از اموال سازمان تملیکی

عبدالمجید اجتهادی‌، مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی در نشستی خبری اظهار کرد: اقداماتی در دولت سیزدهم انجام شده که زمینه‌ساز تحول در سازمان اموال تملیکی شده است.
وی با بیان اینکه رئیس جمهور برای ساماندهی امور در سازمان اموال تملیکی بر سه موضوع تاکید کرده‌اند، عنوان کرد: ساماندهی ساختار سازمانی، اصلاح قانون فروش اموال و ساماندهی تعیین تکلیف کالاها از سرفصل‌های تاکیدات رئیس جمهوری بوده است.
اجتهادی خاطر نشان کرد: در راستای ساماندهی ساختار سازمانی ادارات و ستادها به اداره کل تغییر یافت.اکنون ستادها به ۴۷ اداره کل ارتقا پیدا کرده‌اند.
مدیر عامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی خاطر نشان کرد: به منظور اصلاح قانون فروش اموال لایحه دوفوریتی به مجلس ارائه شد البته این لایحه از مجلس به قوه قضائیه برگشت و در جلسات مکرری مورد بحث و بررسی قرار گرفت و این امیدواری وجود دارد که با قید دوفوریتی که مورد نظر دولت بوده است در مجلس به تصویب برسد.
وی ادامه داد: با توجه به امانی و استیجاری بودن بسیاری از انبارهای سازمان اولین انبار مکانیزه در خوزستان با حضور وزیر اقتصاد تاسیس شد‌.در تهران و بوشهر نیز اقدامات اولیه برای خرید انبارها در حال انجام است.
اجتهادی تصریح کرد: تا پایان سال جاری ۵۴ هزار مترمربع انبار جدید خریداری و ۵۱ هزار مترمربع نیز تجهیز و قفسه‌بندی خواهند شد که این اقدام نقش موثری در نگهداشت صحیح کالا دارد.
وی با بیان اینکه بخش قاچاق سامانه جامع اموال تملیکی رونمایی شده است، خاطرنشان کرد: این سامانه به صورت بر خط با سامانه پرونده‌های قاچاق تعزیرات حکومتی و سامانه جامع انبارها و تجارت ارتباط نزدیک خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار