استقبال دانش‌آموزان بوشهری از پویش ملی هیس‌طوری

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت اولین دوره پویش ملی کتابخوانی هیس‌طوری با هدف آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ استعمار، استقلال‌طلبی جوامع و دستاوردهای انقلاب اسلامی با استقبال دانش‌آموزان بوشهری در حال اجرا است.

کد مطلب: ۱۳۴۴۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
استقبال دانش‌آموزان بوشهری از پویش ملی هیس‌طوری

علی موحدی در اولین جلسه دبیرخانه استانی پویش کتابخوانی هیس طوری با تبریک فرا رسیدن چهل و چهارمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به فرمان تاریخی و مهم مقام معظم رهبری برای اقامه جهاد تبیین اظهار کرد: تقویت فرهنگ کتابخوانی در بین دانش آموزان و ایجاد بستری برای شناخت استعمار، از مهمترین کارکردها و راهکارهای اجرای این دستور راهبردی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اولین دوره پویش ملی کتابخوانی هیس‌طوری با هدف آشنایی دانش‌آموزان با تاریخ استعمار، استقلال طلبی جوامع و دستاوردهای انقلاب اسلامی با استقبال دانش‌آموزان بوشهری در حال اجرا است.

موحدی افزود: استان بوشهر با تقدیم شهدای والامقامی همچون رئیسعلی دلواری‌ها و نادر مهدوی‌ها و افتخارآفرینی سبزپوشان مخلص سپاه پاسداران در دستگیری متجاوزان آمریکایی در جزیره فارسی، سابقه طولاتی و تحسین‌ آمیزی در مبارزه با استعمار دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ رسانه‌ای در سال‌های اخیر به دنبال تحریف واقعیت‌ها و محو کردن عملکرد ضداخلاقی و ضدبشری استعمار است.

موحدی تاکید کرد: باید دانش‌آموزان استان را با نقشه‌ها و اهداف شوم استعمار و نقش هموطنان شجاع در دفاع از کیان میهن آشنا کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار کرد: کتاب سرگذشت استعمار نوشته مهدی میرکیایی یکی از کتاب‌هایی است که باید دانش آموزان استان بوشهر مطالعه کرده تا با واقعیت‌های تلاش استعمار در کشور به ویژه در جنوب و استان بوشهر و مقاومت مردانی چون شهید رئیسعلی دلواری آگاه شوند.

وی تصریح کرد: باید با اطلاع‌رسانی گسترده، زمینه مشارکت گسترده‌تر دانش‌‎آموزان را فراهم کنبم.

گفتنی است، دبیر هماهنگی و عملیاتی استان‌ها در دبیرخانه کشوری پویش ملی هیس‌طوری که به شیوه غیرحضوری در این جلسه حضور داشت، در زمینه نحوه جذب دانش آموزان در این پویش به سوالات احتمالی دانش‌آموزان، مطالبی را مطرح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار