افتتاح بازارچه خیریه ناردونه در بیرجند

بیرجند (پانا) - به‌مناسبت گرامیداشت دهه فجر و با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی، مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان جنوبی، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و معاون امور جوانان و معاون فرماندار چهارمین بازارچه خیریه ناردونه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۳۸۲۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بازارچه خیریه ناردونه در بیرجند

این بازارچه به همت سازمان مردم نهاد پویندگان میراث خاوران وابسته به اداره کل ورزش و جوانان و با حمایت مالی این اداره کل و همکاری جمع کثیری از جوانان دغدغه مند و فعال اجتماعی عضو این سمن، به تعداد ۵۰ غرفه آغاز به کار کرد.

این بازارچه در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد، حمایت از طرح ها و تولیدات جوانان و همچنین معرفی توانمندی های تولیدکنندگان صنایع دستی فعالیت خود را شروع کرد.

بخشی از عواید حاصل از فروش محصولات عرضه شده در این بازارچه صرف آرزوهای نوجوانان و جوانان مناطق مرزی و کمتر برخوردار استان خواهد شد.

قناد معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم نکته حائز اهمیت این بازارچه را اختصاص درصدی از فروش غرفه ها، جهت برآورده کردن نیازهای کودکان و نوجوانان مناطق محروم دانست.

وی گفت: در طول دو ماه گذشته جوانان این تشکل مردم نهاد ضمن حضور در مناطق مرزی و اخذ آرزوها و دست نوشته های کودکان و نوجوانان، همت خود را معطوف داشته اند تا از طریق عواید حاصل از فروش محصولات در این نمایشگاه، جهت برآورده ساختن آرزوی این عزیزان اقدام کنند.

وی افزود: جوانان این سازمان مردم نهاد برآنند تا از طریق این رویداد فرهنگی بزرگ که ناظر بر جنبه های اقتصادی است، ضمن حمایت از کسب و کارهای خرد و زمینه سازی جهت فروش محصولات آنان در راستای رونق این کسب و کارها نیز فعالیت کنند.

معاون امور جوانان تصریح کرد: برگزاری پاتوق های جوانان، جشن های پیش بینی شده، وجود غرفه های متنوع و بخش های مختلف از جمله بخش آتلیه، اوقات فراغت و بازی از سایر اقدامات و برنامه های مد نظر نمایشگاه خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار