مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

آثار هنری بیانگر گفتمان شهید سلیمانی بسیار ارزشمندند

زنجان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان شجاعت و تواضع بالا را دو خصوصیت شخصیتی شهید سلیمانی دانست و گفت آثار هنرمندانی که در آثارشان گفتمان شهید سلیمانی وجود دارد، بسیار ارزشمند هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۳۷۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آثار هنری بیانگر گفتمان شهید سلیمانی بسیار ارزشمندند

علی اسماعیلی، مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان در مراسم تجلیل از برگزیدگان شعر طلوع ماندگار،ضمن ابراز خوشحالی از اینکه هنرمندانی هستند که گفتمان آنها در شعرها و آثارشان شهید سلیمانی است، گفت: شهید سلیمانی خصوصیت های متعالی و در عین حال متضادی را در شخصیت خود چون شجاعت بالا و نیز تواضع بالا داشت و خطابه و سخنان آتشین او خطاب به آمریکا در زمان میدان داری داعش که حریف تو در این میدان ما هستیم بیا، مرد میدان در این نبرد ما هستیم و... نشان از شجاعت مثال زدنی اوست.
اسماعیلی ادامه داد: این اشعار زیبا، دلیل اسطوره شدن و ماندگار شدن این شهید است و خصوصیات بارز او در کمتر کسی در تاریخ بجز مولای متقیان امام علی(ع) مشاهده شده است.

آئین تجلیل از برگزیدگان شعر طلوع ماندگار عصر پنجشنبه با موضوع سردار قهرمان، مرد میدان، یاران کوچک حاج قاسم، حماسه تا فجر با حضور مدیر کل، معاون پرورشی و فرهنگی و سایر مسولین در کانون امام خمینی ناحیه۲برگزار شد.
گفتنی است تعداد ۱۲۲ اثر در این مسابقه شرکت کرده بودند که ۲۳ اثر برگزیده شده و در این مراسم از صاحبان این آثار تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار