عابده مرادی*

مقاومت یعنی پای اعتقاد ایستادن

۴۴ سال انقلاب یعنی، ۴۴ سال مقاومت، یعنی یک تنه پای اعتقاد و عقیده و آرمان‌ها ایستادن و صبوری کردن ، یعنی کوتاه نیامدن از هرآنچه که به آن معتقدی؛ یعنی ایستادن و جوانی دادن و جوان دادن و حالا وقت به ثمر رسیدن است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۴۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مقاومت یعنی  پای اعتقاد ایستادن

حالا وقت به ثمر رسیدن است، الان که نزدیک قله انقلاب هستیم دنیا فهمیده است که با اقتداریم، با افتخار می ایستیم و به پشت سر نگاه میکنیم و با انگیزه ای بیشتر رو به جلو حرکت می‌کنیم و به سمت آینده چنان با شتاب می رویم که دشمن حتی در خواب هم نمی‌تواند آن را ببیند. همانطور که رهبر عزیز فرمودند: «آینده دنیا از این منطقه رقم خواهد خورد و ایران و ایرانی در آن نقش بسزایی خواهد داشت.»

همیشه قطاری که در حرکت است سنگ می‌خورد، قطار ایستاده را کسی نگاه هم نمی‌کند. اگر در ۴۴ سال قبل آینده در دستان جوانان این خاک بود، الان آینده بشریت به دستان نوجوانان و کودکان این مرزو بوم است.

تاریخ خواهد دید که فرزندان این میهن از گذشتگان خود غیرت و همت و پشتکار را به ارث برده اند و پای تمام آرمان‌های روح الله خود خواهند ایستاد. اگر فرزندان خمینی در ۸ سال از ماهیت خود و اسلام دفاع کردند، امروز فرزندان سیدعلی آن را با افتخار به دوش می‌کشند و بهتر از قبل پیش می‌روند.

مرادی بیان کرد: اگر دشمنان خارجی و منافقین داخلی روزهای متمادی با برنامه ریزی های خود و خرج کردن پول‌های کثیف خود برای این کشور نقشه بکشند، بصیرت این مردم داغ دست شستن از انقلاب را به گور می‌برند، اکنون ۴۴ سال زخم خوردن و آسیب دیدن از آن نهال، چنان درخت تنومندی ساخته که این بادها و نسیم ها و حتی طوفان‌های سهمگین هم آن را نمی‌تواند تکان دهد.

دیر نیست روزی که صدای آزادی تمام آزادی خواهان به واسطه این انقلاب از سرتاسر کره زمین شنیده شود و آن روز روز نجات بشریت است.

*مدیر آموزش و‌پرورش جوادآباد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار