مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی نیشابور آغاز شد

نیشابور (پانا) - رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی شهرستان نیشابور درآغاز مراسم مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان گفت قرآن بهترین هدایتگر و تربیت کننده‌ انسان و حبل المتین است.

کد مطلب: ۱۳۴۳۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های نیروی انتظامی نیشابور آغاز شد

هادی ایمانی نژاد، در آغاز مراسم مسابقه حفظ قرآن کریم ویژه کارکنان و خانواده‌های آنان ضمن تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر عنوان کرد: قرآن کریم یک راهنمای کامل برای هدایت بشریت است و در آن در خصوص همه امور زندگی بشری مطالب جامع و کاملی بیان شده که ما باید با اتکا به کلام وحی آن را سرلوحه کار قرار داده و از این راه سعادت خود را تضمین کنیم.

وی خاطرنشان کرد: قرآن بهترین هدایتگر و تربیت کننده انسان و حبل المتین است ضمن این که برنامه های قرآنی و دینی پلیس از ویژگی های بارز ولایی و مکتبی بودن مجاهدان فی سبیل الله است که به حمدالله با برنامه ریزی های صورت گرفته و همکاری فرماندهی و سایر مسئولان انتظامی، محافل انس با قرآن کریم در کلیه یگان ها برگزار می شود.

حجت الاسلام ایمانی نژاد در ادامه تصریح کرد: فرد قرآنی همیشه در فکر حل کردن مشکلات دیگران است و فضیلتی بالاتر از برطرف کردن مشکلات دیگران نیست. فرد مسلمان باید سعی کند خود را با قرآن مانوس کند، چرا که افزایش بصیرت هر فردی در گرو انس با قرآن است.

وی بیان کرد: مسابقات حفظ قرآن کریم با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تقویت باورهای دینی و اسلامی در محل حسینیه سیدالشهداء (ع) ستاد فرماندهی انتظامی نیشابور با نظارت اساتید مجرب سازمانی و داوران از سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و استان با حضور ۴۵ نفر از کارکنان، فرزندان و خانواده های کارکنان به مدت یک روز برگزار و در پایان به افراد شرکت کننده هدایایی اهداء شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار