افتتاح و‌ کلنگ زنی ۵۲ پروژه عمرانی در ایام دهه فجر در تربت جام

تربت جام (پانا) - فرماندار تربت جام به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت۵۲ پروژه عمرانی در دهه فجر در تربت جام افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۳۰۵۵
لینک کوتاه کپی شد

حسین جمشیدی، فرماندار تربت جام با تبریک فرا رسیدن ایام دهه فجر و ولادت حضرت علی(ع) از پروژه های عمرانی در سطح شهرستان با اعتباری به مبلغ ۸۶ میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان که ۴۴ پروژه آن بهداشتی و آموزش و پرورش است و همچنین سازمان دادن گلزار شهدا و آسفالت ۷۴۰۰۰متر معابر خبر داد.

وی افزود: بعد از مشهد بالاترین سهم آسفالت را در شهرستان تربت جام داریم که ۱۲۰۵تن قیر تحویل گرفتیم که در ۳۵ نقطه با متراژهای متنوع آسفالت کنند.

وی با اشاره به ۸ پروژه دیگر گفت: ۸ پروژه کلنگ زنی جزء پارکینگ طبقاتی شهرداری، مراکز جامع سلامت در سه الی چهار روستا و پروژه های دیگر شامل فرهنگی، ورزشی و بازدید از خانواده شهدا است.

جمشیدی با اشاره به دو اتفاق مهم در شهرستان افزود: خط تقویت انتقال ۱۶ اینچ گاز از سمت فریمان به طول ۸۴ کیلومتر در دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد و خط انتقال گاز از روستای ممیزاب صالح آباد به طول ۵۴ کیلومتر به موسی آباد که عملیات اجرایی این مسیر توسط قرارگاه سازندگی سپاه پاسداران شروع شده است.

خبرنگار: مبینا قوی بازو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار