سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد

اجرای بیش از ۵۰۰۰ برنامه دهه فجر توسط اداره کل ورزش و جوانان مازندران

نساجی شناسنامه ورزش استان مازندران است

ساری (پانا) - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در نشست خبری با خبرنگاران از اجرای ۵۰۰۰ هزار برنامه ایام‌الله دهه فجر توسط اداره کل ورزش و جوانان مازندران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از ۵۰۰۰ برنامه دهه فجر توسط اداره کل ورزش و جوانان مازندران

عادل عالیشان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان مازندران مسئول کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان با حضور دستگاه های اجرایی می باشد.

عالیشان با اشاره به اینکه دهه فجر امسال برنامه های پرمحتوا را در نظر گرفتیم افزود: این برنامه ها با همت هیات های ورزشی استانی ، شهرستانی و روسای ادارات شهرستان ها و کمیته طراحی شده است که از اوایل بهمن ماه سال جاری شروع می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: بدلیل بیماری کرونا از سال ۱۳۹۹ برنامه های دهه فجر این اداره کل کنسل گردید که با آمدن دولت سیزدهم شرایط عادی بازگشت و از مهر ۱۴۰۰ فعالیت ها مجدد صورت گرفت.

عادل عالیشان با اشاره به بخش اول برنامه های دهه فجر از سوی این دستگاه گفت: این برنامه ها در قالب برنامه های فرهنگی برنامه ریزی شد و سال جاری نیز برنامه های بین المللی برگزار می شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: سپاه کربلا استان مازندران به تنهایی ۲۲۴۵ برنامه به اداره کل ورزش و جوانان استان برنامه داده و نیروی انتظامی استان نیز حدود ۱۵۰ برنامه دارد.

عالیشان با اشاره به تعداد برنامه های دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام کرد: سر جمع اداره کل ورزش و جوانان استان بیش از ۵۰۰۰ برنامه دهه فجر دارد.

نماینده وزیر ورزش و جوانان در استان مازندران با اشاره یکی از شاخص ترین برنامه ها گفت: رویداد بین المللی است که بیش از ۳۰ کشور حضور دارند.

عادل عالیشان به اشاره به کسب ۲۶۰ مدال بین المللی گفت: ۲۶۰ مدال بین المللی در دوران ۱۰ ماهه این اداره کل کسب شده که در سال ۱۳۹۸ ۵۷۰ مدال کسب کردیم که، این آمار از سال ۱۳۹۸ کمتر است.

سکاندار اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران گفت: ۲۸ برنامه میزبانی دوره های مربیگری و داوری را داریم که در حال حاضر ۵۲ هیات ورزشی فعال در استان مازندران داریم که قرار است ۲ هیات جدید در استان فعال شود.

عالیشان گفت: ۱۴۰ تیم رشته های ورزشی مختلف استان در لیگ های کشوری داریم و نساجی مازندران شناسنامه ورزش استان است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در ادامه گفت: ۸۰۰ هیات شهرستانی داریم که حدود ۱۰/۰۰۰ نفر به طور خداپسندانه در حال فعالیت هستند و کمک حال اداره کل ورزش و جوانان مازندران هستند.

عادل عالیشان به پروژه استادیوم شهید متقی اشاره کرد و گفت: جهت تکمیل این پروژه ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است که در حال حاضر ۵ میلیارد تومان هزینه شده است و پیمانکار این پروژه سازمان بسیج سازندگی می باشد.

عالیشان به استادیم شهید وطنی اشاره کرد و گفت: استادیوم شهید وطنی آماده واگذاری و تحویل به باشگاه نساجی است.

مقام عالی وزارت ورزش و جوانان در مازندران به بخش بانوان اشاره کرد و گفت: تا اکنون ۴۰ مدال توسط بانوان در مسابقات کسب کردیم.

عادل عالیشان گفت: هیات ها باید با حکم ریاست مدیریت شوند و روسای هیات ها باید برنامه ۴ ساله داشته باشند و ما هیات هایی که برنامه ندارند را تحمل نمی‌کنیم.

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در پایان گفت: ترویج ازدواج موفق سیاست های خودش را دارد و کمیته سامان ازدواج با در شهرستان ها به ریاست فرمانداران تشکیل شود.

خبرنگار پانا: امیرعلی عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار