مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

جشن‌ تکلیف دانش‌آموزی نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان دارد

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت جشن‌های تکلیف دانش‌آموزی نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان دارد زیرا این اقدام مهم موجب انتقال آموزه‌ها و مفاهیم تربیتی به دانش‌آموزان از سنین پایین می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۹۴۵
لینک کوتاه کپی شد
جشن‌ تکلیف دانش‌آموزی نقش مهمی در شکل‌گیری شخصیت دینی و اعتقادی دانش‌آموزان دارد

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در جلسه کارگروه جشن تکلیف دانش آموزان اظهار کرد: برگزاری جشن‌های تکلیف دانش‌آموزی می‌تواند نقش مهمی را در شکل‌گیری شخصیت دینی و اعتقادی دانش آموزان ایفا کند.

وی بیان کرد: استقبال دانش آموزان از برگزاری برنامه‌های این‌چنینی بستر بسیار خوبی را برای تحقق برنامه‌های تربیتی فراهم می‌کند.

حجرگشت اضافه کرد: در این جشن‌های دانش‌آموزی که در همه مدارس استان البرز برگزار می شود می بایست از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان نیز استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش با بیان اینکه این جشن ها با هدف ترویج فرهنگ نماز در بین دانش آموزان برگزار می شود، عنوان کرد: برنامه متمرکز استانی جشن تکلیف دانش آموزان دختر که با حمایت نماینده ولی فقیه در استان البرز در مصلی کرج برگزار می شود، نیاز به برنامه ریزی همراه با کیفیت بخشی به برنامه های فرهنگی و تربیتی دارد.

حجر گشت ادامه داد: اجرای چنین برنامه هایی در ذهن دانش آموزان می ماند اقدامات لازم برای تکریم از دانش آموزان و فعالیت های تبلیغی در سطح شهر انجام شود.

وی یکی ازاهداف مهم آموزش و پرورش برای اجرای این جشن را آشنایی دانش آموزان با وظایف شرعی و دینی ذکر کرد.

دراین جلسه، نمایندگان دستگاه های فرهنگی برون سازمانی به بیان دیدگاه های خود در راستای چگونگی برنامه ریزی برای برگزاری این جشن معنوی در مصلی امام خمینی (ره ) کرج پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار