خط و رنگ، به نگارخانه شیخ هادی رسید

تهران (پانا) - نمایشگاه خط و رنگ، با حضور سمانه ملک محمودی و الهه لونی، هنرمندان جوان و آتیه‌دار کشور، در نگارخانه شیخ هادی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۲۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد
خط و رنگ، به نگارخانه شیخ هادی رسید
نمایشگاه خط و رنگ، با حضور دو هنرمند جوان، سمانه ملک محمودی و الهه لونی در نگارخانه شیخ هادی برگزار می‌شود. سمانه ملک محمودی هنرمند در زمینه خوشنویسی به شیوه خط نستعلیق و شکسته از اشعار دیوان حافظ شیرازی و شیخ اجل سعدی را به کتابت کشیده است و نمایشگاه های متعددی را از سال 1397، به نام های کلک مشتاقان، یلدا، عفاف و حجاب و ...در شهرهای اصفهان، تهران، الیگودرز برگزار کرده است. هنرمند دیگری بنام الهه لونی در رشته نقاشی با تکنیک سیاه قلم عضو هنرمندان شهرستان الیگودرز در سال 1380 است که اولین نمایشگاه خود را با موضوعات معلم، بامداد، زرین، بوی وصال، جان قلم، عفاف و حجاب، نبض هنر به صورت گروهی و انفرادی تا به امروز برگزار کرده است.
از این دو هنرمند 30 اثر در ابعاد 50*70-70*100-40*60 در نگارخانه شیخ هادی به مدت 7 روز از جمعه 7 بهمن ماه تا 13بهمن برپا خواهد شد.
علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 18 به نشانی خیابان ولیعصر نرسیده به سه راه جمهوری، خیابان شهید حسین سخنور، نگارخانه شیخ هادی مراجعه و یا با شماره 66498587تماس حاصل کنند.
دانش آموز خبرنگار: آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار