رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی البرز:

مربیان پرورشی مدارس یکی از بنیان‌های رشد و تعالی دانش‌آموزان در مدارس هستند

کرج (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی البرز عنوان کرد مربیان پرورشی مدارس یکی از بنیان‌های رشد و تعالی دانش‌آموزان در مدارس هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مربیان پرورشی مدارس یکی از بنیان‌های رشد و تعالی دانش‌آموزان در مدارس هستند

فرهاد منظوری رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی استان البرز در جلسه با معاونان پرورشی آموزش و پرورش استان البرز ضمن تبریک ماه مبارک رجب و توصیه به استفاده بهینه از این ماه عزیز در جهت خودسازی و بهره مندی از دعا و تضرع در جهت پیشبرد فعالیت ها، اظهار کرد: معاونان و مربیان پرورشی مدارس یکی از بنیان‌های رشد و تعالی دانش‌آموزان در مدارس هستند.

وی بیان کرد: این افراد نیازمند هم‌افزایی و انسجام‌بخشی در راستای اثرگذاری بیشتر و مجهز شدن به فعالیت‌های به‌روز در مدارس هستند.

منظوری با بیان اینکه توانمندسازی معاونان و مربیان پرورشی مدارس در دستور کار جدی ما قرار دارد، افزود: برای پیشگیری از آسیب‌های تربیتی در بین دانش‌آموزان نیاز به توانمند سازی معاونان و مربیان در زیست بوم پس از کرونا داریم.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی یادآوری کرد: در این کارگروه کیفیت بخشی به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری هستیم تا فعالیت‌های معاونان و مربیان پرورشی را هدفمند و منسجم کرده و این افراد را در راستای اثرگذاری بیشتر و فعالیت‌های جدید، برای ارائه یک الگوی جذاب و موثر در مدارس مجهز کنیم.

وی در ادامه اجرای بهینه برنامه سپهر دانش و معرفت در دو محور آموزش های شناختی و معرفتی و نیاز شاغل و لزوم تشکیل گروه کیفیت بخشی برای ارتقا کیفی دوره های ویژه معاونین پرورشی، مربیان امور تربیتی و مشاوران را مورد تاکید قرار داد.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی البرز در این جلسه به موضاعات دیگری چون گرامیداشت روز امور تربیتی و هفته تربیت اسلامی و تبیین برنامه ها، زمانبندی برای مناطق باقیمانده برای همایش تبیین ویژه مدیران مدارس اشاره کرد.

منظوری در پایان تاکید کرد: تاکنون 103 کارگاه مهارت افزایی ویژه معاونان، مشاوران و مربیان امور تربیتی بر اساس بازدیدهای صورت گرفته در استان البرز برگزار شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار