خلاقیت و ابتکار، مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های دهه فجر

بن (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بن گفت برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مدارس باید خلاقانه، ابتکاری و امید آفرین باشد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
خلاقیت و ابتکار، مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های دهه فجر

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بن، در جلسه تبیین برنامه های گرامیداشت چهل وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور مربیان و معاونان پرورشی شهرستان بن در محل اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد، به اهمیت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های دهه فجر در مدارس اشاره کرد و گفت: ویژه برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی باید ابتکاری و خلاقانه، امید آفرین و اعتماد بخش در سطح مدارس باشد.

یوسف ریاحی افزود: باید با برنامه‌ریزی دقیق و تبلیغات و فضاسازی محیط مدارس در دهه فجر پیام آگاهی‌بخش و بصیرت افزایی انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان تبیین کنیم.

وی بیان داشت: برنامه های گرامیداشت ایام الله فجر انقلاب اسلامی با نواختن زنگ انقلاب در مدارس آغاز و با برنامه های متنوع و متعدد تا حضور پرشکوه فرهنگیان و دانش آموزان در راهپیمائی 22 بهمن ادامه می یابد.

ریاحی، با اشاره به آغاز ثبت نام اعتکاف دانش آموزی اظهار داشت: اعتکاف دانش آموزی با هدف عمق بخشی به نوسازی معنوی، تقویت بنیان‌ها و پایه‌های دینی و معرفتی و اعتقادی دانش آموزان در قالب برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی برگزار می‌گردد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان بن در ادامه به برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی اشاره کرد و گفت: اردوی راهیان نور با هدف ترویج روحیه ایثار و شهادت، بزرگداشت مقام شهدا و رزمندگان، تحکیم پیوند جوانان و نوجوانان با فرهنگ دفاع مقدس و جهاد تبیین برگزار می شود.

وی افزود: اجرای طرح اردوهای راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت هرچه بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید است.

خبرنگار: لیلا درعلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار