مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک:

انقلاب اسلامی ایران، امروز به نقطه عطفی در تاریخ بشریت تبدیل شده است

کهریزک (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک، در مراسم تجدید میثاق فرهنگیان منطقه کهریزک با آرمان‌های امام خمینی‌(ره) در حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی، گفت انقلاب اسلامی ایران امروز به نقطه عطفی در تاریخ بشریت تبدیل شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۲۲۰۰
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی ایران، امروز به نقطه عطفی در تاریخ بشریت تبدیل شده است

علی اصفهانی مدیر آموزش و پرورش منطقه کهریزک در حاشیه مراسم تجدید میثاق فرهنگیان منطقه کهریزک با آرمان های امام خمینی( ره) که با همراهی مناطق شهرستان ری 1، ری 2 و فشافویه برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به نقطه عطفی در تاریخ بشریت تبدیل شده است، انقلابی که برگرفته از تفکر ناب امام راحل (ره) توجه به انسان و اتکا به خداوند متعال را مورد توجه قرار داده است.

اصفهانی با اشاره به پایه‌های شکل‌گیری انقلاب اسلامی اظهار کرد: توحید و دین‌مداری یکی از پایه‌های شکل گیری انقلاب اسلامی‌ بود و افتخار ما در رسانه ملی توجه به موضوع دینمداری است.

مدیر آموزش وپرورش منطقه کهریزک عدالت‌خواهی را دومین پایه شکل‌گیری انقلاب اسلامی دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اسلام و عدالت خواهی در دنیا شکل گرفته است و در دیدگاه امام (ره) اصلی ترین دلیل برای تشکیل حکومت اسلامی عدالت گستری آن است.

اصفهانی اصل ولایت فقیه و توجه به آن را از پایه‌های دیگر شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد: موضوع ولایت فقیه از اصلی ترین موضوعات در شکل گیری و استمرار انقلاب اسلامی است.

لازم به ذکر است؛ که اعضای شورای معاونین منطقه کهریزک، حسن گراوند معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت، حسین جعفریان معاون پرورشی و تربیت بدنی، کریم اسکندری مسئول حراست ، مدیران ، معاونین پرورشی و مربیان تربیتی در مراسم تجدید میثاق با آرمان ‌های حضرت امام خمینی (ره) با سخنرانی مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در برنامه جهاد تبیین و تجدید میثاق فرهنگیان منطقه کهریزک با آرمان های امام خمینی (ره) در حرم مطهر بنیانگزار کبیر انقلاب اسلامی شرکت کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

خبرنگار : علی رجبی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار