مدیر آموزش و پرورش ملارد تأکید کرد:

هدف اصلی آموزش و پرورش، پرورش دانش‌آموزان در ساحت‌های شش‌گانه تربیتی است

ملارد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد، هدف اصلی آموزش و پرورش را پرورش دانش‌آموزانی در ساحت‌های شش‌گانه تربیتی دانست.

کد مطلب: ۱۳۴۲۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلی آموزش و پرورش، پرورش دانش‌آموزان در ساحت‌های شش‌گانه تربیتی است

سعید تیموری‌راد، مدیر آموزش و پرورش ملارد در نشست دانش‌آموزان عضو شورای دانش‌آموزی با امام جمعه ملارد ضمن قدردانی از همراهی امام جمعه با آموزش و پرورش بیان کرد: دانش‌‌‌آموزان حاضر در این نشست دانش‌‌‌آموزان عضو تشکل‌های دانش‌آموزی، شورا، خبرگزاری پانا، هلال احمر و بسیج مدارس هستند و لازم است از ظرفیت‌های دانش‌آموزان مستعد و توانمند در تمامی برنامه‌های مدارس و حتی مراسمات مختلف منطقه استفاده کنیم و هدف اصلی آموزش و پرورش، پرورش دانش‌‌‌آموزان در ساحت‌های شش‌گانه تربیتی است.

وی ادامه داد: یکی از تشکل‌های دانش‌آموزی موفق در سطح این منطقه، خبرگزاری پانا است که به صورت فعال و تربیت خبرنگاران در مدارس و پوشش فعالیت‌های مثبت و با رویکرد امیدبخشی به مخاطبین، اهتمام می‌ورزد.

تیموری‌راد افزود: سعی و همت ما بر این است که هسته اصلی مراسم‌ها، دانش‌‌‌آموزان باشند و این موضوع زمینه را برای فعالیت و مشارکت دانش‌‌‌آموزان و تربیت اجتماعی و فرهنگی آنان فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی خوبانی، امام جمعه ملارد، نیز طی سخنانی بر تعبیه غرفه‌های دانش‌آموزی در زمینه‌های مختلف با مدیریت دانش‌آموزان، در برنامه‌های دهه فجر، تأکید کرد و گفت: حضور دانش‌آموزان در اجتماعات بسیار مهم است، سعی کنید دقیق و قوی تحصیل کنید، بر مسائل معرفتی تحقیق بیشتری داشته باشید تا فردی بسیار مفید و شاخص در جامعه ایران اسلامی معرفی شوید.

وی خطاب به دانش‌آموزان فعال مدارس ادامه داد: سعی کنید ایمان به خدا و اقامه نماز را در مدرسه و بین همکلاسی‌های خود، ترویج دهید، اگر کسی دیندار باشد، خیلی از آسیب‌های اجتماعی به سراغ او نمی‌آید.

خوبانی افزود: طبق گفته بزرگان، اگر جامعه نمازخوان باشد، جامعه اصلاح می‌شود ، روش تربیتی عبادت با هدف رشد دنیوی و اخروی ارائه شده و اقامه نماز با خلوص نیت و تقوی باعث مرحمت خداوند می‌شود.

ارائه گزارش عملکرد از فعالیت‌های شورای دانش‌آموزی مدارس و کارگروه‌های حیات طیبه در موضوعات مذهبی، فرهنگی، هنری و استعدادیابی، بیان چالش‌های موجود در مدارس، ارائه راهکارهای دانش‌آموزی، انجام برنامه‌های جدید نظیر تشکیل هیئت‌های دانش‌آموزی‌، نشست‌های انقلابی، پیشنهادات و انتقادات جهت عملی شدن اهداف تشکل‌های دانش‌آموزی در مدارس از جمله مطالب مطرح شده در این نشست بود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار