امام جمعه شهرستان پردیس:

انقلاب اسلامی، آغازی بر پایان انحطاط بود

پردیس(پانا)- امام جمعه شهرستان پردیس در نماز جمعه این هفته این شهرستان گفت، انقلاب اسلامی، آغازی بر پایان انحطاط بود.

کد مطلب: ۱۳۴۱۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
انقلاب اسلامی، آغازی بر پایان انحطاط بود

حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی درباره اهانت به قرآن در اروپا توضیح داد: این معنای آزادی‌بیانِ سران غرب از جمله دولتمردان سوئد است که در این کشورها، اجازه حمایت از اسلام و مسلمانان را نمی‌دهند و اجازه سوال درباره هولوکاست را نمی‌دهند و اگر کسی ارزش‌های غربی را زیر سوال ببرد او را مجرم می‌دانند و با شدیدترین برخوردها و محکومیت‌ها همراه می‌شود.

وی از اهداف برنامه‌های دهه فجر در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: تعداد بیش از 500 برنامه ویژه ایام‌الله دهه فجر در قالب 26 کمیته متشکل از مسئولین ادارات و نمایندگان مردمی در شهرستان پردیس، با اهدافی مانند خنثی‌سازی تبلیغات دشمن، آگاهی بخشی مردم نسبت به دستاوردهای انقلاب، بصیرت‌بخشی بیشتر مردم نسبت به دروغ‌ها و اهداف پلید دشمن، بیعت دوباره با انقلاب، خون شهدا و ولایت فقیه و... برنامه‌ریزی شده است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: انقلاب اسلامی، آغازی بر پایان انحطاط بود. به باور برخی از کارشناسان، اگر انقلاب اسلامی در سال 1357 رخ نداده بود، ایران در سال‌های 1367 تا 1377، رسماً هویت اول خود را از دست داده بود و به احتمال زیاد در سال‌های بعد، هویت دوم یعنی انسجام سرزمینی خود، را از دست می‌داد و دیگر روی نقشه جغرافیایی غرب آسیا، سرزمینی به نام ایران وجود نداشت و نهایتاً منطقه‌ای محدود را به نام ایرانستان می‌شناختند.

حسینی ادامه داد: چهل و چهار سال از انقلاب گذشته و دشمنان که این همه علیه ما توطئه کرده‌اند، این همه فشار آورده‌اند، جنگ، فتنه عوامل تروریستی به راه انداختند، نفوذ درست کرده‌اند، هزار کار خیانت‌آمیز با این ملّت انجام داده‌اند، اما این ملّت مثل کوه ایستاده و روزبه‌روز هم استوارتر شده‌است.

وی به قدرت گرفتن مثلث ایران و روسیه و چین اشاره کرد و اظهار کرد: با امضای قراردادهای جدید و راه‌اندازی کریدورهای ریلی و آبی، پیش‌بینی می‌شود که سطح معاملات تجاری بین دو کشور ایران و روسیه، تا دو سال آینده به ‌۸ میلیارد دلار برسد. و ان‌شاءالله در آینده نزدیک، نظام چند قطبی که کشورهای شرقی رهبری آنرا برعهده خواهند داشت و مثلث ایران-روسیه-چین در مرکز آن خواهند بود شکل می‌گیرد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف تصریح کرد: ثبت نام و برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان پردیس با همکاری شهرداری ها و ائمه محترم جماعات و آموزش و پرورش و بسیج درحال برگزاری است. یکی از اعمالی که انسان را در زمره رجبیون قرار میدهد، اعتکاف است چون بهترین زمان برای نزدیک‌تر شدن به معبود است. و همچنین اعتکاف؛ فرصتى براى عبادت عارفانه و خودشناسى و بازگشت به خویشتن است.

خبرنگار دانش آموز : محدثه سادات طباطبایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار