فرمانده بسیج حوزه مقاومت حضرت زینب(س) پاکدشت:

راهیان‌ نور، راهی به سمت‌ کربلای‌ ایران است

پاکدشت(پانا) - فرمانده بسیج حوزه مقاومت‌ حضرت زینب(س) برگزاری اردو‌های راهیان نور را از برزگترین برنامه‌های فرهنگی خواند و گفت، راهیان‌نور، راهی به سمت‌ کربلای‌ ایران است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۴۷۹
لینک کوتاه کپی شد
راهیان‌ نور، راهی به سمت‌ کربلای‌ ایران است

فاطمه‌ هداوند‌میرزائی فرمانده بسیج حوزه مقاومت حضرت زینب(س) در‌مورد اردوهای دانش‌آموزی راهیان‌نور درگفت‌وگو با پانا گفت : «طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری اردوهای راهیان‌نور که از بزرگترین برنامه‌های فرهنگی است ، هر‌سال در دوبخش غرب و جنوب برگزار می‌شود ، می‌بایست تبیین برای دانش‌آموزان در این اردوها صورت‌گیرد.»

وی در‌ ادامه عنوان کرد : « امسال نیز‌ که بعد از دوسال به دلیل بیماری منحوص کرونا این اردو برگزار‌ نگردید، دوباره توفیق و دعوت‌نامه‌ این اردو را از‌شهدا دریافت‌کردیم‌. »

فرمانده بسیج حوزه مقاومت حضرت زینب(س) عنوان‌ کرد: «راهیان‌نور دانش‌آموزی در دو‌ بازه‌ زمانی که دوره آغازین آن از ۱۱ بهمن ماه تا ۱۴ بهمن‌ماه و دوره پایانی آن از ۲۷ تا ۲۹ بهمن‌ماه‌ و در جنوب‌ خواهد بود برگزار می‌شود و تقریبا ۴۸۰ دانش‌آموز دختر پاکدشتی که از پایه‌های نهم ، دهم و دوازدهم هستند در این اردو حاضر خواهند بود.»

میرزائی همچنین اظهار‌ کرد: «راهیان‌نور تبیین بزرگی برای‌ دانش‌آموزان خواهد بود، از آنجا‌ که تعلیم به‌ صورت نمایشی و فرهنگی اثرگذاری بیشتری بر دانش‌آموزان خواهد‌‌ داشت، راهیان‌نور این فرصت‌را می‌دهد که‌دانش‌آموزان خودشان در‌ آن فضا قرار گیرند‌ و با همه‌ چیز آشنایی پیدا کنند.»

وی گفت : « لازم‌ است تبلیغات‌ مدارس برای‌ این اردو به‌صورتی باشد که دانش‌آموزان مشتاق به رفتن باشند، بنابراین حتما باید‌ از مزایای این‌ اردو بیشتر سخن گفته شود. »

هداوند‌‌میرزائی عنوان‌ کرد:« راهیان‌نور به تمامی دختران دانش‌آموز کشور نشان می‌دهد، که اسلام برای تمامی زن‌های این سرزمین باحفظ پوشش‌ مناسب حضور در تمامی عرصه‌های‌ اجتماعی را فراهم‌ساخته‌است. »

وی در مورد این اردوها گفت : « اولین‌ بار این اردو‌ها ۲۰‌اسفند در سال ۱۳۷۶ آغاز‌ گردید و جامعه‌ را با شهدای دفاع مقدس که در مبارزه با دشمن جان‌ خود را از دست دادند و برای کشورشان جان‌ فشانی کردند آشنا‌ ساخت. امسال‌ هم با همکاری آموزش‌ و پرورش و حوزه‌های مقاومت‌بسیج قراراست دانش‌آموزان را با خاک‌ شهر‌هایی از‌جمله شلمچه آشنا‌ سازیم. »

فرمانده بسیج حوزه مقاومت حضرت زینب(س)همچنین خطاب به دانش‌آموزان عنوان‌کرد : «این فرصت و اردوی فرهنگی را از دست ندهید و از‌این فرصت طلایی نهایت استفاده‌ را ببرید.»

خبرنگار دانش‌آموز: هستی سیاوشی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار