ارومیه میزبان مسابقات کبدی جوانان جهان شد

ارومیه (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌ غربی، از میزبانی ارومیه در دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۱۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
ارومیه میزبان مسابقات کبدی جوانان جهان شد

سجاد بیرامی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دومین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان با حضور تیم‌هایی از ۲۰ کشور و به میزبانی ارومیه از هفتم تا ۱۴ اسفندماه برگزار می‌شود و مقدمات میزبانی از رقابت‌ها انجام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: در جریان این حضور، انتخابات مجمع فدراسیون کبدی آسیا نیز با حضور ۳۰ نفر از روسای فدراسیون کشورهای آسیایی و کنگره جهانی کبدی نیز با حضور ۵۰ نفر از روسای فدراسیون در ارومیه برگزار می‌شود.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود، از اجرای ۷۱۹ عنوان برنامه در دهه فجر خبر داد و گفت: برنامه‌های فرهنگی با ۳۲۱ مورد، جوانان با ۱۰۶ مورد، ورزشی با ۱۷۱ مورد و عمرانی با ۵۹ مورد در طول این دهه اجرایی می‌شود.

بیرامی، تصویب ۱۶۱ میلیارد تومان در جریان سفر رئیس جمهور به حوزه ورزشی آذربایجان‌غربی را موثر در انجام ماموریت‌های این اداره دانست و بیان کرد: با جذب این اعتبارات و همچنین ۱۹۰ میلیارد تومان از محل مصوب پروژه‌های ورزشی استان شاهد تنفس تازه در پروژه‌ها و برنامه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری ۴۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب از صندوق ملی به حوزه ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی مصوب شده که تاکنون از این مبلغ ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار