سازمان دانش‌آموزی استان زنجان برگزار می‌کند؛

مانور توانمندی‌های جهادی گروه‌های تشکیلاتی در قالب همایش یاوران انقلاب

زنجان (پانا) - معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان زنجان از تبیین شیوه‌نامه همایش یاوران انقلاب به مسئولان و کارشناسان مناطق 14 گانه استان خبر داد و گفت مانور توانمندی‌های مهارتی و معرفتی و جهادی گروه‌های تشکیلاتی اعضای سازمان دانش‌آموزی به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۴۰۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مانور توانمندی‌های جهادی گروه‌های تشکیلاتی در قالب همایش یاوران انقلاب

علیرضا رمضانی، معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان زنجان گفت: شیوه‌نامه اجرایی همایش یاوران انقلاب با عنوان فجرآفرینان نوجوان برای مسئولین و کارشناسان تهیه و تبیین شده است.

وی با بیان اینکه تمامی مناطق 14 گانه در اجرای این شیوه‌نامه نقش محوری خواهند داشت، اظهار کرد: برای تمامی مناطق برنامه‌محوری خاصی در نظر گرفته شده که به همت کارشناسان مناطق به اهداف تربیتی هر کدام دست خواهیم یافت.

معاون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی استان زنجان به برنامه‌های همایش یاوران انقلاب اشاره کرد و گفت: در نظر داریم غرفه های فرهنگی برای ارتقا آگاهی و تبیین دستاوردها برپا کنیم.

وی به راه انداری غرفه هیس‌طوری اشاره کرد و ادامه داد: پویش هیس‌طوری با ایجاد فضایی رقابتی و جذاب برای دانش آموزان، سعی بر بر گسترش فرهنگ کتابخوانی و تعمیق بینش نسل جدید دارد.

رمضانی با تاکید بر طرح مفاخر و اهمیت آن در هویت سازی درست در دانش آموزان به بررسی جزییات شیوه نامه اجرایی طرح مفاخر پرداخت و به سوالات حاضرین پاسخ داد.

این مقام مسئول با بیان اینکه ایام دهه فجر امسال با میلاد باسعادت امیرالمونین امام علی(ع) مقارن شده، اظهار کرد: همایش اخلاق علوی با بیان ابعاد شخصیتی این امام بزرگوار در زندگی اجتماعی و فردی نیز در اولویت برنامه‌ها خواهد بود.

گفتنی است جلسه مسئولین سازمان دانش آموزی نواحی و مناطق 14 گانه روز دوشنبه 3 بهمن با موضوع تبیین شیوه نامه‌های اجرایی جشنواره ملی مفاخر به روایت دانش‌آموزان و همایش یاوران انقلاب به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

همچنین از مسئولین مناطق ابهر و ناحیه 1 زنجان که در جذب و ثبت اعضا در سال تحصیلی جاری عملکرد مطلوبی داشته اند تقدیر و تشکر صورت گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار