ماراتن جهانی پیش روی نجمه خدمتی

بیرجند(پانا) - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی گفت: بانوی تیرانداز استان خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی پیوست تا در رقابتی جهانی برای ایران نقش آفرینی کند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۶۵
لینک کوتاه کپی شد
ماراتن جهانی پیش روی نجمه خدمتی

محمدحسین خسروی عنوان کرد: نجمه خدمتی در اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی با تفنگ‌ بادی جمهوری اسلامی ایران، تجربه های بین المللی را دوباره به کار می گیرد تا افتخاری دیگر در مسابقات قهرمانی جهان بدست آورد.
وی گفت: خدمتی در دوره پیشین جام جهانی ۲۰۲۲ تیراندازی که در برزیل برگزار شد در قالب تیم ملی تفنگ زنان به همراه فاطمه امینی و فاطمه کرم‌زاده با گردن‌آویز برنز بر سکوی سوم رقابت‌‌ها ایستاد
وی افزود: این بانوی ورزشکار استان برای این دوره از مسابقات در رشته تیراندازی‌ با تفنگ‌بادی در مجموعه ورزشی آزادی تهران و زیر نظر مریم‌ طالبی تا 27 بهمن تمرین می کند تا آمادگی لازم برای حضور در این ماراتن جهانی بدست آورد.
گفتنی است نجمه خدمتی از خراسان جنوبی، آیلین‌ علیپور از تهران، فاطمه امینی از اصفهان و نسا پاریاب‌ از‌ ایلام در اردوی آمادگی تیم ملی تیراندازی بانوان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهانی حضور دارند. الهه احمدی، فاطمه کرمزاده و نیلوفر‌ محسنی‌پور ازخوزستان، یلدا سلیمانی‌ و مهدیه عباسی‌فر از البرز، فاطمه حسین‌زاده از قم، نرگس قنبری از قزوین و فرشته قدرتی از همدان از دیگر ورزشکاران حاضر دراین مرحله‌ از اردوی آمادگی تیم ملی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار