وزیر آموزش و پرورش: فردا همه مدارس باز هستند/ ویدئو

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت که فردا همه مدارس و مراکز آموزشی تهران و سایر استان‌ها باز هستند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
وزیر آموزش و پرورش: فردا همه مدارس باز هستند/ ویدئو

یوسف نوری در گفت وگوی تلفنی با خبر ساعت ۱۹ با اشاره به اینکه اصرار داشتیم در دوران کرونا مدارس باز باشند و با همکاری مردم، رسانه ها، معلمان و دانش آموزان این اتفاق افتاد و مدارس باز باشند و این اتفاق افتاد، اظهار کرد: امسال به دلایل گوناگون مانند؛ آلودگی هوا، برودت هوا، آلودگی هوا و صرفه جویی در مصرف گاز مدارس در استان هایی تعطیل شدند که در گذشته چنین تعطیلاتی نداشتیم و بی سابقه بود.

وی با بیان این که تعطیلی ها به آموزش دانش آموزان لطمه می زند، گفت: ریاست محترم جمهور هم دستور دادند که مدارس تعطیل نشوند.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از فردا همه مدارس و در تمام مقاطع در کشور باز هستند و این تصمیم به مدیران کل آموزش و پرورش همه استان های کشور اعلام شده است.


نوری افزود: مصوبه ای داشتیم که قرار شد مصوبه هم تغییر کند، بنابراین فردا مدارس تهران باز هستند.

وی ادامه داد: با وزیر کشور هم گفت و گو شده و اعلام کرده ایم که این روند تعطیلی مدارس به آموزش دانش آموزان لطمه می زند. تعطیلی مدارس به صورت مقطعی ممکن است در منطقه ای به صورت مقطعی و موردی اتفاق بیفتد و تعطیلی اعلام می شود که موارد استثنا است.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: بارها تاکید کرده ایم، مدارس باید آخرین جایی باشد که تعطیل می‌شود، در حالی که در حال حاضر اولین جایی است که تعطیل می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این که آیا فردا همه مدارس در تهران باز هستند؟ گفت: بله، با آقای استاندار صحبت کردم و همه مراکز آموزشی تهران فردا باز است.

وی در مورد امتحانات باقیمانده نیمسال اول دانش آموزان گفت: به دلیل اینکه نیمسال دوم شروع شده، بنابراین امتحانات باقی مانده از نوبت اول به شورای مدارس سپرده شده است که به طور همزمان با تحصیل دانش آموزان آزمون ها برگزار شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار