نایب رئیس شورای شهر تهران:

سازمان استاندارد برای صدور مجوز آسانسورهای مترو چاره‌اندیشی کند

تهران (پانا) - نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمان استاندارد برای صدور مجوز آسانسورهای مترو چاره‌اندیشی کند، گفت با توجه به عدم صدور مجوز از سوی سازمان استاندارد نمی‌توان از آسانسورها با وجود اینکه تأمین شدند، استفاده کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۶۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان استاندارد برای صدور مجوز آسانسورهای مترو چاره‌اندیشی کند

پرویز سروری در یکصد و بیست و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به سخنان رئیس سازمان ملی استاندارد با اشاره به استاندارد آسانسورها در مترو و اهمیت آن برای معلولان و گلایه های شهروندان نسبت به این موضوع گفت: با توجه به عدم صدور مجوز از سوی سازمان استاندارد نمی‌توان از آسانسورها با وجود اینکه تأمین شدند، استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برخی، مدیران حل مشکل و برخی مدیران توجیه مشکل هستند، یادآور شد: ما این توقع را داریم که وقت کارشناسی روی این مسئله گذاشته شود تا راهکاری برای حل مشکل اندیشیده شود.

سروری همچنین تصریح کرد: این بسیار بد است که هزینه بسیاری را صرف کرده و آسانسور نصب کرده و حالا مورد استفاده قرار نمی گیرند و در حال مستهلک شدن هستند.

وی تأکید کرد: باید راهکار و تمهیداتی در این خصوص اندیشیده شود تا بتوان از آسانسورهای موجود در ایستگاه های مترو استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار