مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری:

ضرورت ایجاد فضای تبادل آموزشی بین معلمان جهت استفاده از تجربیات یکدیگر، در مدارس

شهرری دو(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری گفت، ضروری است تا مدیران مدارس فضایی را جهت تبادل آموزشی بین معلمان به وجود بیاورند و همه معلمان از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۳۴۰۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد فضای تبادل آموزشی بین معلمان جهت استفاده از تجربیات یکدیگر، در مدارس

یعقوب ایمانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، در جلسه مدیران ابتدایی این منطقه، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران مدارس ابتدایی گفت: مدیر یک مدرسه به عنوان نماینده اداره و رهبر مدرسه می باشد، مدیر توانمند می‌تواند مدرسه تحولی که مد‌نظر سند تحول بنیادین است را به وجود آورد.

او افزود : در دورانی که مدارس و مجموعه آموزش و پرورش مجبور شد به فناوری روی بیاورد، معلمان عزیز با تلاش خود توانستند در فضای شاد تدریس‌های خوبی را برای دانش آموزان به نمایش بگذارند و این عوامل باعث شد تا مدارس ما به سمت فناوری‌های نوین و علم روز دنیا پیش رود؛ البته هیچ چیز جای آموزش حضوری را نخواهد گرفت.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری، پایه اول ابتدایی را مقطعی بسیار مهم و حساس دانست و بیان کرد: مدیران مقاطع آموزش ابتدایی باید توجه ویژه به این پایه داشته باشد و در مدارس فضایی را جهت تبادل آموزشی بین معلمان به وجود بیاورند، تا همه معلمان از تجربیات یکدیگر استفاده نمایند.

ایمانی با بیان اینکه پرداختن جهاد تبیین در مدارس ضروری است، گفت: تلاش دشمن انحراف افکار نوجوانان است ولی با جهاد تبیین و آگاهی‌سازی می‌توان توطئه دشمن را خنثی کرد.

در پایان مراسم از مدیران مدارس خادم الحسینی تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار: فاطمه سادات مومن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار