کمبود فضای آموزشی تهدیدی جدی برای آموزش و پرورش خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی کمبود فضای آموزشی درمرکز استان را تهدیدی جدی در فرایند تعلیم و تربیت مرکز استان برشمرد و با اشاره به جذب خیرین و نیکوکاران جهت اهدای زمین به امرمقدس مدرسه سازی،اذعان کرد لازمه شتاب بخشی به مدرسه‌سازی، درمرکزاستان، بسیج همگانی است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۵۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کمبود فضای آموزشی تهدیدی جدی برای آموزش و پرورش خراسان جنوبی

سیدعلیرضاموسوی نژاد،با اشاره به مشارکت ۱۹۸ میلیاردی خیرین نیکوکار استان در مراحل مختلف فرایند تعلیم و تربیت در سال های گذشته، به ویژه ایام شیوع بیماری کرونا، تأکید کرد:علی رغم کمک های خیرین، با توجه به خشکسالی های متمادی و مهاجرت روستائیان از یک سو و فرسودگی فضاهای قدیمی موجود دربیرجند از سوی دیگر، معضل کمبود فضاهای آموزشی درمرکزاستان همچنان پابرجاست.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، از دانش آموزان،به عنوان سرمایه های ارزشمند استان یاد کرد که علی رغم سن کم،با کمک معلمان، دبیران و هنرآموزان متعهد خود موفق به فتح قله های علمی، هنری و فرهنگی کشور در المپیادها، جشنوراه ها و مسابقات مختلف شده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش از احداث۳۰فضای ورزشی در طرح شهید سلیمانی و توسعه رشته ها و تجهیز کارگاه های هنرستانی، به عنوان افتخارات و دستاوردهای ­اخیر آموزش و پرورش خراسان جنوبی در دولت انقلابی و مردمی یاد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار