باحضور فرماندهان بسیج دانش‌آموزی مدارس برگزار شد:

نشست معارفه مربیان طرح شهید بهنام محمدی بسیج دانش‌آموزی منطقه ۲

تهران(پانا)- نشست معارفه مربیان طرح شهید بهنام محمدی با حضور علی عزتی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه 2 و سرهنگ کریمی؛ فرمانده بسیج دانش‌آموزی ناحیه شهید باهنر و مشارکت خواهران فرمانده بسیج دانش‌آموزی مدارس در سالن شهید سلیمانی منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۵۶۰
لینک کوتاه کپی شد

در این نشست سرهنگ کریمی با اشاره به ساختار اجرایی طرح که یک گروه ۹ نفره شامل ۳ معلم ۳ دانش آموز و ۳ سرگروه می باشد اظهار کرد: اساس کار این گروه ها انجام اقدامات فرهنگی و تربیتی در مدارس و مناطق است .

در ادامه عزتی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ٢ ضمن خیر مقدم به فرمانده بسیج ناحیه و حاضران جلسه و تبریک حلول ماه رجب گفت: ما هیچ مرزی میان آموزش و پرورش و بسیج قائل نیستیم زیرا هدف هر دو مجموعه رساندن جامعه و نظام اسلامی به جایگاه پیش بینی شده آن است که امیدوارم با هم افزایی در این زمینه موفقیت های بیشتری کسب نماییم.

حسین بختیاری معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه نیز با قرائت دکلمه ای از شهدا و امام شهدا یاد کرد و با طرح سه سئوال از حاضران جلسه. مراحل شکل گیری تمدن نوین اسلامی. مؤلفه های آن و شروط تشکیل دولت کریمه را برای خواهران مجری طرح شهید بهنام محمدی تشریح نمود.

در پایان جلسه احکام مجریان طرح شهید بهنام محمدی که به امضای رئیس آموزش و پرورش منطقه و فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه تقدیم آنان شد.

گفتنی است از امروز طرح شهید بهنام محمدی حوزه خواهران بسیج دانش آموزی در مدارس ذیل به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد:

حسنیه. نیایش. شهید باهنر. راه زینب. هدی.

زنده یادغفاری. ولایت فقیه. راهیان فضیلت.

نیکان. عفاف.فرهنگ رضوان.نرجس.تهذیب

میلادنور.شهیدمنتظری. سمیه.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار