رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

آیا ساختمان‌های بلندمرتبه از ورود باد به تهران جلوگیری می‌کنند؟

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران گفت در ارتباط با این مسئله که آیا ساختمان‌های بلندمرتبه از ورود باد جلوگیری می‌کنند یا خیر، هنوز مطالعاتی انجام نشده است.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
آیا ساختمان‌های بلندمرتبه از ورود باد به تهران جلوگیری می‌کنند؟

مهدی چمران در آیین رونمایی از بسته حمل و نقل پاک که صبح امروز با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران، پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران و جمعی از مدیران و معاونان شهردار تهران در قالب بیست و یکمین شنبه امید و افتخار برگزار شد اظهار کرد: در ارتباط با این مسئله که آیا ساختمان‌های بلندمرتبه از ورود باد جلوگیری می‌کنند یا خیر، هنوز مطالعاتی انجام نشده است اظهار کرد: هنوز در این زمینه چیزی عاید ما نشده است که آیا ساختمان‌های بلندمرتبه جلوی باد را می‌گیرند را خیر، البته نظر بنده این است که این ساختمان‌ها چندان تاثیری در این زمینه ندارند.

وی با بیان اینکه باید بپذیریم که در ارتباط با هوای پاک کار خاصی انجام نشده است گفت: البته به این معنا نیست که کاری انجام نشده بلکه مسئله این است که کار مهمی صورت نپذیرفته است.

رئیس شورای شهر تهران درباره تردد موتورسیکلت‌ها در پایتخت گفت: آمارها در این زمینه متفاوت است که از دو میلیون تا 4 میلیون دستگاه موتورسیکلت اعلام شده که در شب تردد دارند و البته کسی هم در این زمینه به دنبال جمع‌آوری موتورسیکلت‌های کاربراتوری ندارد که این مسئله اهمیت دارد و باید پیگیری شود.

وی با اشاره به ورود اتوبوس‌ و موتورسیکلت‌های برقی به ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: این اول کار است البته اینکه چطور می‌توانیم در کاهش آلودگی هوا موثر باشیم را می‌دانیم و این مسئله به توسعه حمل و نقل عمومی بر می‌گردد و ما باید شرایطی را فراهم کنیم که حمل و نقل شخصی به حمل و نقل عمومی تبدیل شود و برای این کار نیاز به اتوبوس و مترو داریم.

چمران ادامه داد: خوشبختانه در این دوره از مدیریت شهری آقای زاکانی پیگیری‌های بسیاری انجام داده و حتی در هیئت دولت نیز این مسئله را پیگیری کرده است و امیدواریم در ادامه نتایج خوبی را داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار