با هدف شناسایی استعدادهای هنرآموزان؛

افتتاح نمایشگاه آثار معماری و گرافیک در شهرستان سراوان

سراوان (پانا) - به‌منظور شناسایی و رشد استعدادهای هنرآموزان هنرستان فنی و حرفه‌ای مهر، نمایشگاه آثار معماری و گرافیک در شهرستان سراوان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح نمایشگاه آثار معماری و گرافیک در شهرستان سراوان

ریحانه سادات دانش آموز پایه دوازدهم رشته گرافیک در دومین روز از افتتاح نمایشگاه آثار معماری و گرافیک شهرستان سراوان گفت: هدف از افتتاح این نمایشگاه دیده شدن و به نمایش گذاشتن آثار و بروز توانایی و خلاقیت های دانش آموزان رشته معماری و گرافیک است.

این دانش آموز رشته گرافیک افزود: آثاری که در این نمایشگاه وجود دارد آثار خلق شده توسط دانش آموزان رشته معماری و گرافیک با استفاده از تکنیک های متفاوت از جمله رنگ های اکریلیک، رنگ روغن، مدادرنگی، برجسته سازی، کلاژ با دستمال است.

ریحانه سادات افزود: دانش آموزان برای طراحی و خلق این آثار در مدرسه با کمترین امکانات روبه رو بوده‌اند ولی محدودیت مانع پیشرفت آنها نشد و توانستند آثاری زیبا خلق کنند و در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.

وی بیان کرد: در شهرستان سراوان که با عنوان شهر علم و فرهنگ شناخته می شود متاسفانه حتی یک کارگاه هنری جهت فعالیت دانش آموزان رشته معماری و گرافیک وجود ندارد و محیط مدرسه برای چنین رشته ای کفاف نمی کند و از مسئولین انتظار می رود تا شرایط لازم را برای دانش آموزان رشته معماری و گرافیک محیا کنند تا دانش آموزان بتوانند گام بلند و مفیدی در جهت پیشرفت در عرصه های متفاوت بردارند.

دانش آموز خبرنگار: علی ستوده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار