پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در محکومیت قطعنامه علیه سپاه

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در محکومیت قطعنامۀ ضدایرانیِ اتحادیۀ اروپا و حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان در محکومیت قطعنامه علیه سپاه

در این بیانیه آمده است؛

اگر سپاه نبود، کشور هم نبود. امام خمینی(ره)

پارلمان اتحادیه‌ای که نوکر و پادوی آمریکا در اروپاست، سبز قامتان سپاه پاسداران اسلامی را تروریست نامید!

ای مدعیان حقوق بشری که سر خود را به زیر برف فرو برده‌اید! تشت رسوایی شما بارها بر زمین افتاده و مستضعفان عالم و رهپویان حق و عدالت در جهان به دروغگویی و خباثت شما پی برده‌اند.

تروریست‌های تروریست‌پرور! به یمن و سوریه و عراق و افغانستان و ..‌. بنگرید تا بدانید با بیانیه، هیچ‌گاه جای ظالم و مظلوم، جلاد و شهید و تروریست و ضد تروریست عوض نمی‌شود. اگر شما خود را به خواب زده‌اید، وجدان امت‌های آزادۀ جهان بیدار است و نشانۀ آن تجمع میلیونی مردم در تشییع و تأسف آزادگان عالم از شهادت فرمانده دلاور و قهرمان مبارزه با تروریست داعش، سپهبد شهید قاسم سلیمانی در سراسر جهان است. آگاه باشید سنت الهی تغییرناپذیر است که: «لِکُلِّ فِرعَونَ مُوسی» شما فرعون زمان ما و ما موسای زمان شما هستیم. پس هر چه بغض و کینه در دل دارید، فرو بریزید که خداوند نابودی شما را در امثال این حرکات ذلیلانه‌ قرار خواهد داد. منتطر ساعت موعود باشید. «فَانتَظِروُا فَانّی مَعَکُم مِنَ المُنْتَظرین».

و شما ای عزیزان سپاه اسلام! مهرتان در قلب تک تک ایرانیان و آزادگان جهان است آن‌زمان که در دوران دفاع مقدس جانفشانی کردید و پس از آن در بلایای طبیعی دوشادوش مردم بودید و چه در حفظ حریم و حرم و شکست تبهکاران داعش؛ در عظمت شما همین بس که امام‌مان فرمود: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود.»

ما فرهنگیان انقلابی استان سمنان ضمن اعلام انزجار و محکوم کردن این اقدام پارلمان اتحادیه اروپا، همچون گذشته با همه توان از نهادهای ارزشی، همانند سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین، قاطعانه حمایت کرده و آماده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار