مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد خبر داد:

روزی پر از نشاط و تندرستی برای مادران و دختران در ملارد رقم خورد

ملارد(پانا) - مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان ملارد ، از اجرای طرح شهید خرازی برای دانش‌آموزان دختر و مادران آنها با هدف ترویج ورزش دختران و شادابی و نشاط در نوجوانان دختر، در مجموعه ورزشی شهید ثمری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۳۰۹
لینک کوتاه کپی شد
روزی پر از نشاط و تندرستی برای مادران و دختران در ملارد رقم خورد

سجاد حسین‌زاده، مسئول تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ملارد در تشریح این خبر گفت: طرح شهید خرازی با حضور دانش‌آموزان، مادران و دختران کونگ‌فوکار در سالن ورزشی شهید ثمری شهرستان ملارد برگزار گردید.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح شهید خرازی، بیش از ۷۰ نفر از ورزشکار دختر از مدارس شهیدباهنر۲، دبستان کوثر، دبستان ایثار، مدرسه عطیه۲، باهنر۱، دبستان جنت و دبستان سید الشهدا با حضور در سالن ورزشی شهید ثمری، در فضای گرم و با نشاط به ورزش کونگ فو پرداخته و نشاط و شادابی را در دانش‌آموزان و اولیاء آنها ایجاد کردند.

حسین‌زاده افزود: طرح شهید خرازی طرحی مفید و جذاب برای ایجاد انگیزه و نشاط در دانش‌آموز‌‌ان و خانواده‌های آنان در مورد ورزش کردن و سبک زندگی سالم است و امیدواریم با همراهی مربیان تربیت‌بدنی، مدیران مدارس و خانواده‌ها، ورزش کردن را به عنوان یک فعالیت مثبت و همیشگی در جامعه مرسوم کنیم.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار