اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی اعلام شد

تهران (پانا) - اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقران الکریم ادارات آموزش و پرورش اعلام شد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۳۰۱
لینک کوتاه کپی شد
اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی اعلام شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اعلام اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی مسابقات، افزود: مرحله نهایی این مسابقات به صورت حضوری و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان برگزار خواهد شد.

«میکائیل باقری» ادامه داد: در دور مقدماتی مرحله کشوری ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی 64 تیم از 32 استان در 2 بخش دختران و پسران، آثار خودشان را در قالب همخوانی و مدیحه‌سرایی به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده بودند که پس از داوری آثار، 15 تیم در بخش پسران و 13 تیم در بخش دختران به مرحله نهایی این مسابقات راه پیدا کردند.

وی افزود: مرحله نهایی این مسابقات به صورت حضوری از 14 لغایت 20 بهمن ماه به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان و در شهر دزفول برگزار خواهد شد.

جدول اعلام اسامی گروه‌های راه‌یافته به مرحله نهایی ششمین دوره مسابقات همخوانی و مدیحه‌سرایی قرآن‌آموزان مراکز دارالقران الکریم ادارات آموزش و پرورش در 2 بخش پسران و دختران مطابق تصویر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار