بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از پروژه سالن اجتماعات هزار نفری فرهنگیان استان گیلان و هنرستان شهید‌چمران رشت

تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش در سفر به استان گیلان از پروژه سالن اجتماعات هزار نفری فرهنگیان استان گیلان و هنرستان شهید چمران رشت بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۰۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از پروژه سالن اجتماعات هزار نفری فرهنگیان استان گیلان و هنرستان شهید‌چمران رشت

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، یوسف نوری که به منظور بررسی مسائل و مشکلات آموزشی به استان گیلان سفر کرده است در ابتدای‌ حضور در این استان با حضور در گلزار شهدای شهر رشت، با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره جانفشانی شهدای انقلاب را گرامی داشت.

استان گیلان ۸ هزار شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است که از این تعداد، ۸۵۰ شهید دانش آموز و ۱۵۷ شهید معلم هستند.

‌وزیر آموزش و پرورش در ادامه از پروژه سالن اجتماعات هزار نفری فرهنگیان استان گیلان که با گذشت بیست و شش سال از آغاز ساخت به پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد رسیده است بازدید کرد.

این پروژه در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر با زیربنای۱۲۰۰متر مربع ساخته می‌شود.

برآورد تکمیل پروژه تا به امروز ۵۰ میلیارد ریال و به نرخ روز حدود ۱۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وزیر آموزش و پرورش در بازدید از این پروژه به بررسی موانع و مشکلات تکمیل پروژه پرداخت. احداث این پروژه از فروردین ۱۳۸۰ شروع شده و هنوز تکمیل نشده است.

بازدید از هنرستان شهید چمران رشت

وزیر آموزش وپرورش در ادامه برنامه کاری خود از هنرستان شهید چمران رشت بازدید کرد و از نزدیک با رشته‌ها و دستاوردهای این هنرستان آشنا و از نمایشگاه دستاوردهای فنی و حرفه‌ای و کارگاه‌های تخصصی این هنرستان بازدید کرد.

نوری در این بازدید ضمن ادای احترام به یادمان ۵۷ شهید این هنرستان و گفت‌وگو با دانش آموزان و اولیای مدرسه، خاطر نشان کرد: هنرستان با صنعت و تولید در ارتباط است و باید از ظرفیت مجامع خیرین مدرسه ساز در استان گیلان استفاده شود. همچنین به منظور ارتقای فضای آموزشی و عمرانی می‌توانیم از فارغ التحصیلان این هنرستان بهره ببریم.

این هنرستان دارای رشته‌های مکانیک، برق، الکترونیک، ماشین ابزار، کارگاه چوب، کارگاه ساختمان، متالوژی و ... است که در آن تدریس می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار