معاون وزیر آموزش و پرورش:

مدارس موفق زمینه حضور گروه‌های مردمی و جهادی را فراهم می‌کنند

قم (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی گفت امروزه مدارسی موفق هستند که بستر حضور اقشار مختلف مردمی همانند گروه‌های جهادی و مردمی را فراهم می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد
مدارس موفق زمینه حضور گروه‌های مردمی و جهادی را فراهم می‌کنند

احمد محمودزاده، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان قم در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف عالی آموزش و پرورش کشور اظهار کرد: مسئله نیروی انسانی با توجه به اثرگذاری در توسعه و گسترش انقلاب اسلامی، از اهمیت بالایی برخوردار است که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز به صراحت به آن اشاره شده است.

وی افزود: نیروی انسانی موجب تمدن سازی خواهد بود و با این نگرش و اهمیت نیروی انسانی، حال و آینده نظام جمهوری اسلامی در داخل کلاس های درسی و با وجود نیروی انسانی و معلمین توانمند ساخته خواهد شد.

محمودزاده تصریح کرد: آموزش و پرورش موفق و پیشرو نیازمند مشارکت همگانی است و همه ارکانی که به نحوی به صورت مستقیم و غیرمستقیم در امر تعلیم و تربیت دخیل هستند اعم از خانه، مدرسه، اولیا، رسانه ها و اصحاب رسانه باید با هم افزایی و هم گرایی در راستای انجام مفاد سند تحول بنیادین به عنوان نسخه شفابخش آموزش و پرورش به همکاری و تعامل بپردازند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: امروزه مدارسی موفق هستند که بستر حضور اقشار مختلف مردمی همانند گروه های جهادی و مردمی را فراهم می‌کنند.

محمودزاده خاطرنشان کرد: با توجه به نگاه دولت در راستای تربیت تمام ساحتی، رویکرد تحولی نسبت به قانون شوراهای آموزش و پرورش برای تاثیرگذاری بیشتر در حوزه های نرم افزاری و تربیتی و اتخاذ برنامه های تربیتی به وجود آمده است.

وی تأکید کرد: مدارس و مراکز غیردولتی، خدمات فرصت ها و ظرفیت بی نظیری در حوزه های گوناگون تعلیم و تربیت را برای آموزش و پرورش کشور ایحاد کرده است که همسو با اهداف سند تحول بنیادین در عرصه های مختلف تربیتی مشغول فعالیت هستند.

در این جلسه حجت الاسلام ذوالنوری، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم، علیرضا رحیمی مدیر کل آموزش و پرورش استان و دیگر مسئولان آموزش و پرورش حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار