مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان:

اطلاعات صحیح، ارزیابی منصفانه و امانتداری از مهمترین اصول در اطلاع‌رسانی است

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت اطلاعات مستند و صحیح، ارزیابی منصفانه و امانتداری در کنار سرعت و دقت از مهمترین اصولی است که باید در اطلاع‌رسانی و تبیین خدمات نظام مورد توجه قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
اطلاعات صحیح، ارزیابی منصفانه و امانتداری از مهمترین اصول در اطلاع‌رسانی است

حسنعلی میرعبدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه اطلاع رسانی بالاخص در حوزه آموزش و پرورش را امری مهم و لازمه جهاد تبیین عنوان و اظهار کرد: انتشار اخبار باید بر پایه اطلاعات مستند انجام شود و بدون تفکر و تأمل هر خبری را نباید در فضای مجازی نشر و گسترش داد.

وی با تاکید بر ضرورت انتشار به موقع اخبار گفت: خبر باید در عین سرعت، به صورت صحیح منتشر شود تا تأثیرگذاری خود را داشته باشد.

وی تصریح کرد: در اطلاع رسانی و تبیین خدمات نظام و اقدامات انجام شده باید مراقب بود تا سوژه دست دشمن داده نشود و از طرفی در جامعه سوظن ایجاد نشود.

میرعبدی خاطرنشان کرد: رسالت اصلی در آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت است اما به تنهایی این هدف مهم محقق نخواهد شد بنابراین به همراهی و هم افزایی سایر دستگاه‌ها و نهادها نیاز داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر هم سوشدن فعالیت های رسانه ای دستگاه‌های مرتبط با آموزش و پرورش گفت: شبکه سازی و جریان سازی در زمینه تبیین خدمات نظام و آموزش و پرورش و دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین جایگاه ولی فقیه و نقش ایشان در مدیریت این خدمات مهمترین هدفی است که در شورای اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان به دنبال آن هستیم.

وی بر افزایش سطح تأثیرگذاری اخبار و اطلاعات در استان، منطقه و کشور تاکید کرد و گفت: در حوزه اطلاع رسانی به شکل گیری یک کانال مرجع در شبکه شاد برای انتشار اخبار و اطلاعیه های آموزش و پرورش نیاز است.

میرعبدی خاطرنشان کرد: ایجاد چنین بستری زمینه ارتباط با مردم و پذیرش انتقادات را فراهم خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار