مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی:

کتابخانه‌های روستایی با توجه به نیازهای خاص روستاییان تبدیل به مرکزی فرهنگی شوند

ارومیه (پانا) - مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان‌غربی به همراه کارشناسان ستادی از کتابخانه عمومی افق دانش روستای راژان بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۷۸۳
لینک کوتاه کپی شد
کتابخانه‌های روستایی با توجه به نیازهای خاص روستاییان تبدیل به مرکزی فرهنگی شوند

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با حضور جمعی کارشناسان ستاد و رئیس اداره کتابخانه های شهرستان ارومیه، ضمن دیدار با کتابداران کتابخانه، به منظور بررسی مسائل و مشکلات عمرانی و تجهیزاتی از کتابخانه عمومی افق دانش روستای راژان شهرستان ارومیه بازدید کرد.

معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اهمیت استقرار کتابخانه های عمومی و ارائه خدمات به روستاییان، گفت: کتابخانه های روستایی با توجه به نیازهای خاص روستاییان باید تبدیل به مرکزی فرهنگی شوند.

وی ادامه داد: باید کتابخانه های عمومی در ارتقای سطح فرهنگ و دانش روستاییان، به ویژه نسل جوان و فراهم آوردن امکانات و وسایل لازم برای پربارکردن اوقات فراغت آنها تلاشی بیش از پیش داشته باشند.

شایان ذکر است در این بازدید دعوت از معلمان و دانش آموزان برای عضویت در کتابخانه، بردن کتاب به روستاهای مجاور، برگزاری کلاس های آموزشی با دریافت مجوزهای لازم، ارائه منابع برای تحقیقات دانش آموزی و موضوعات این‌چنینی مورد بحث قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار