مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام:

ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری ایلام در دهه فجر برگزار می‌شود

ایلام (پانا) - مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت در دهه فجر برنامه‌های مستمر کانون با هدف معرفی دستاوردهای نظام به قشر مخاطب برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۹۵۶۸
لینک کوتاه کپی شد
ویژه برنامه‌های کانون پرورش فکری ایلام در دهه فجر برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، نشست هماهنگی کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

فاطمه رستگار مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این نشست، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همچون سال های گذشته بعنوان دبیر کمیته کودک و نوجوان استان انتخاب شده است.

وی افزود: امیدواریم با توجه به سیاست‌های ابلاغی که در این زمینه صادر شده با بهره‌مندی از توان و ظرفیت های بالای کانون و دیگر ادارات عضو بتوانیم هر چه شایسته تر این ویژه برنامه ها را برگزار کنیم تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را خلاقانه و هنرمندانه به قشر مخاطب انتقال دهیم.

رستگار با اشاره به معرفی شایسته شخصیت های انقلاب، رویدادها و کتابهای انقلاب به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم رسالت خود را در این زمینه با همراهی و همفکری ادارات هم سو به صورت شایسته انجام دهیم.

وی با تأکید بر اینکه رسالتی مهم تر از انعکاس خاطرات روزهای انقلاب به جامعه هدف در دهه مبارک فجر بر عهده ما نیست، خاطر نشان کرد: در دهه مبارکه فجر برنامه های مستمر کانون با موضوعات منطبق بر اهداف خاص این دهه واجرای برنامه های مرتبط جهت معرفی و بهره مندی قشر مخاطب از دستاوردهای نظام برگزار می شود.

مدیر کل کانون استان با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی موثر جهت آشنایی کودکان و نوجوانان با ارزش‌های اسلامی،تصریح کرد: باید تلاش کنیم دهه فجر امسال متفاوت تر از سال‌های گذشته برگزار شود و برنامه هایی با پشتوانه فکری عمیق تر و قوی تر داشته باشیم.

فاطمه رستگار اضافه کرد: آشنایی قشر مخاطب با آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی و حفظ و اعتلای هویت ایرانی اسلامی از اهداف دستگاههای متولی امر است که امید است با برنامه ای مدون بتوانیم به این هدف ارزشمند دستیابی پیدا کنیم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان ضمن تقدیر از فاطمه رستگار به جهت برنامه ریزی منسجم جهت اجرای ویژه برنامه های دهه مبارک فجر، افزود: عدالت فرهنگی بسیار خوبی در مناطق کم برخوردار از طرف اداره کل کانون استان اجرا شده است.

چراغی پور افزود: کمیته کودک و نوجوان در طول سالهای گذشته یکی از کمیته های برتر در سطح استان بوده است و قطعاً امسال نیز با فعالیت و شتاب بیشتر شاهد برگزاری برنامه هایی منسجم از این کمیته خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار