موسوی در سومین جلسه ستاد مرکزی دهه فجر تاکید کرد:

اهتمام ویژه کمیته‌های ستاد دهه فجر برای تدارک برنامه‌های نو و شاخص

تهران (پانا) - رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت کمیته‌های این ستاد برای برگزاری برنامه‌های شاخص، نو و خلاق، تلاش مضاعف داشته باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۴۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
اهتمام ویژه کمیته‌های ستاد دهه فجر برای تدارک برنامه‌های نو و شاخص

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جلسه ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی صبح دوشنبه 5 دی 1401 با حضور رئیس و اعضای این ستاد در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

سید نظام الدین موسوی رئیس ستاد مرکزی دهه فجر در این جلسه اظهار داشت: دشمن تلاش می‌کند، فضای غم، رخوت و رکود را در جامعه ایجاد کند و برای تحقق این امر به تهدید، تزویر و خشونت متوسل می‌شود.

وی افزود: امسال با توجه به مجموعه شرایط خاصی که در کشور حاکم است، ضروری است، هر یک از کمیته‌های ستاد، علاوه بر برنامه‌های هر ساله، دو برنامه ویژه، نو و شاخص داشته باشند که بتوانند قشرهای مختلف جامعه را در برنامه‌های دهه فجر سهیم کرده و با مشارکت اقشار مختلف در همه استان‌ها و شهرها، ایجاد تحرک و نشاط اجتماعی نماید.

موسوی اضافه کرد: این برنامه‌ها باید به صورتی باشد که بتواند قدرت جریان‌سازی و بسیج عموی را داشته و در سطح جامعه موجب افزایش روحیه و امیدآفرین باشد.

رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی، تاکید کرد: شرایط فعلی کشور ایجاب می‌کند که در این زمینه همت مضاعف داشته باشیم و با خلاقیت و ایده پردازی برنامه‌های شاخص و جذابی را طراحی و در سطح کشور با مشارکت مردم اجرایی نمائیم.

وی اظهار داشت: ضروری است، کمیته‌های تخصصی دهه‌فجر برنامه‌های شاخص و ویژه خود را به ستاد مرکزی اعلام نمایند، تا بتوانیم در مجموعه ستاد، این برنامه‌ها را به هم پیوند داده و ضمن هم‌افزایی در این خصوص با حمایت یکدیگر در ارتقا و ایجاد ظرفیت‌های جدید به هر یک از برنامه‌ها و همچنین انعکاس بهتر این برنامه‌ها مساعدت‌های لازم را داشته باشیم.

در ادامه جلسه روسا و دبیران هر یک از کمیته های تخصصی دهه فجرانقلاب اسلامی، ضمن ارائه پیشنهادات و نظرات خود، برنامه‌های دستگاه‌های زیر مجموعه خود را اعلام کردند و پس از همفکری و تبادل نظر مقرر گردید این برنامه‌ها به نحو شایسته اجرایی گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار