رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب‌های اجتماعی البرز:

تربیت روندی است که روحیات اخلاقی می‌خواهد

کرج (پانا) - رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب‌های اجتماعی استان البرز عنوان کرد تربیت روندی است که روحیات اخلاقی می‌خواهد اگر این نگاه در آموزش و پرورش حاکم باشد، اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
تربیت روندی است که روحیات اخلاقی می‌خواهد

فرهاد منظوری، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی استان البرز از آغاز به کار ستاد بزرگداشت هفته تربیت اسلامی در این استان خبر داد.

وی اظهار کرد: این ستاد با هدف بزرگداشت هفته تربیت اسلامی، افزایش انگیزه، شور، نشاط و رضایت شغلی مربیان امور تربیتی و معاونان پرورشی و جریان سازی فرهنگی تربیتی در حوزه امور پرورشی و تربیتی دانش آموزان است که تشکیل شده است.

منظوری از معرفی و ترویج شیوه های نوین مدیریت و برنامه ریزی امور فرهنگی - تربیتی در مدارس، ترسیم و معرفی جایگاه و خدمات امور تربیتی در جامعه را از دیگر اهداف تشکیل این ستاد عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزی اجرایی و برگزاری مستمر جلسات در استان و مناطق، تبیین موضوع در شورای آموزش و پرورش استان، انجام تبلیغات و اطلاع رسانی فراگیر کیفی و تاثیرگذار در سطح مدارس و مناطق، شناسایی مربیان و معاونان پرورشی نویسنده، پژوهشگر، شاعر، فعال و خلاق و تجلیل از مربیان و معاونان پرورشی در استان، مناطق و نواحی را از جمله وظایف این ستاد ذکر کرد.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی استان ادامه داد: تجلیل از پیشکسوتان متعهد امور تربیتی، تقدیر از مربیان و معاونان پرورشی فعال و برگزیده، تجلیل از مربیان آزاده، جانباز و خانواده شهدای امور تربیتی، تقدیر از مدیران و معلمان فعال در عرصه های تربیتی و طراحی، چاپ و توزیع پوستر، بروشور از برنامه های آموزش و پرورش البرز در بزرگداشت هفته تربیت اسلامی است.

وی یادآوری کرد: تولید سرودهای ویژه و مناسب هفته تربیت اسلامی، طراحی و نصب بنرهای تبلیغاتی و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تربیتی از دیگر برنامه های این هفته در آموزش و پرورش استان البرز است.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت دربرابر آسیب های اجتماعی استان البرز ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری امور تربیتی قله دفاع از ارزش هاست، افزود: امور تربیتی یکی از رویش های انقلاب اسلامی است، نهادی که با انقلاب پدیدار شد و کارکرد بسیار خوبی تاکنون داشته است.

منظوری اضافه کرد: تربیت روندی است که روحیات اخلاقی می خواهد، اگر این نگاه در آموزش و پرورش حاکم باشد، اقدامات خوبی انجام خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: همه ساله هشتم الی چهاردهم اسفندماه به عنوان هفته تربیت اسلامی نامگذاری شده است و روز هشتم اسفندماه نیز به صورت مشخص به نام روز "امور تربیتی نام گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار